نمایش «جاذبه» در شبکه 3

شبکه سه از امشب تا پایان هفته پخش چند فیلم سینمایی و تلویزیونی را در جدول پخش خود قرار داده که از میان آنها می‌توان به فیلم‌های بار دیگر باران، دو اسلحه، حس تماس، رو به آسمان، پشت ابرها شهریست، پاریس تحت نظر و جاذبه اشاره کرد.
کد خبر: ۷۳۲۲۹۹
نمایش «جاذبه» در شبکه 3
فیلم تلویزیونی بار دیگر باران به کارگردانی سیدحامد حسن‌پور امشب ساعت 12 به نمایش درمی‌آید، آهو خردمند، هوشنگ توکلی و سینا رازانی نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند این فیلم درباره خانمی است که برای سلامت دخترش نذر کرده و وسایل آن را هم فراهم کرده اما به دلایلی نمی‌تواند نذری بدهد و...

فیلم سینمایی دو اسلحه (2GUNS) محصول2013 آمریکا به کارگردانی بالتازار کورماکر است که امروز ساعت 16 و 45 دقیقه از شبکه سه به نمایش در می‌آید. دنزل واشنگتن، مارک والبرگ و پائولا پاتون بازیگران این فیلم هستند که داستانش درباره مامور مخفی پلیس است که در اداره مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کند.

فیلم تلویزیونی حس تماس به کارگردانی داریوش یاری هم برای فردا شب در نظر گرفته شده است. زیبا بروفه‌، علیرضا جلالی‌تبار‌، الیکا‌ عبدالرزاقی و ملیکا شعبانی‌ در آن بازی می‌کنند. شبکه سه فیلم تلویزیونی رو به آسمان ساخته بیژن میر باقری را برای پخش در روز چهارشنبه در نظر گرفته که مسعود کرامتی و عاطفه رضوی در آن بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی پشت ابرها شهریست به کارگردانی سیامک صرافت هم روز پنجشنبه از شبکه سه به نمایش در می‌آید. آهو خردمند، فریبا نادری و شهرام عبدلی بازیگران اصلی این فیلم هستند. داستان این فیلم درباره طلعت زن پنجاه و هفت ساله‌ای است که بتازگی از سازمان بهزیستی بازنشسته شده است. شوهر او ده سال پیش فوت کرده است. آنها چون بچه‌دار نمی‌شدند دو بچه از بهزیستی را به فرزندی قبول کرده‌اند و...

فیلم سینمایی پاریس تحت نظر و جاذبه هم برای پخش در روز پنجشنبه در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است. (روابط عمومی شبکه سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها