آبتین بهزادی: من از سیستم‌عامل ویندوز 8.1 روی لپ‌تاپ Acer مدل Aspire E1-572G استفاده می‌کنم. پس از به‌روزرسانی درایور گرافیک، هنگام بوت شدن دستگاه با خطا مواجه می‌شوم و سیستم پس از یک ‌بار ری‌استارت شدن بوت می‌شود. لطفا راهنمایی کنید.
کد خبر: ۷۲۹۹۸۷
پرسش و پاسخ:آبتین بهزادی

آبتین بهزادی: من از سیستم‌عامل ویندوز 8.1 روی لپ‌تاپ Acer مدل Aspire E1-572G استفاده می‌کنم. پس از به‌روزرسانی درایور گرافیک، هنگام بوت شدن دستگاه با خطای VIDEO_DXGKRNL_FATAL_ERROR مواجه می‌شوم و سیستم پس از یک ‌بار ری‌استارت شدن بوت می‌شود. لطفا راهنمایی کنید.

کلیک: متاسفانه شما مدل کارت گرافیک دستگاه را اعلام نکردید. نکته‌ دیگر این‌که مشکل شما پس از به‌روزرسانی ویندوز 8 به 8.1 پیش آمده است یا ویندوز 8.1 در ابتدا روی دستگاه شما نصب بوده است؟ درنهایت این‌که در بیشتر موارد این پیغام زمانی مشاهده می‌شود که دستگاه به حالت Sleep رفته باشد. آیا دستگاه شما پس از خروج از حالت Sleep این پیغام را می‌دهد و باید برای استفاده از آن، عملیات ری‌استارت را به انجام برسانید؟

در بیشتر موارد این مشکل نهایتا به درایورها مربوط است. شما ‌باید یک ‌بار دیگر درایور کارت گرافیک را از سایت اصلی (با برنامه‌های نصب درایور این کار را انجام ندهید) دانلود کرده و نصب کنید. همچنین دیگر درایورها از جمله درایو صدا، شبکه و... را نیز یک‌ بار دیگر به‌روزرسانی کرده یا مجدد نصب کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها