مژده لواسانی به همراه خانواده اش روی آنتن شبکه دو آمد تا خبر ممنوع التصویری اش در صداوسیما را رسما تکذیب کرده باشد
کد خبر: ۷۲۹۷۱۳
«مژده لواسانی» و  پدر و مادرش در تلویزیون/ تصاویر

کمتر از 72 ساعت پیش بود که خبری با تیتر «ممنوع التصویر شدن مژده لواسانی و آزاده نامداری» در فضای مجازی و خبرگزاری ها منتشر شد و بازتاب زیادی داشت. به فاصله چند ساعت بعد از انتشار آن خبر، مژده لواسانی این خبر را کذب محض دانست و گفت خودم هم بعد از خواندن این خبر شوکه شدم! ولی مطمئن باشید این خبر صحت ندارد و به زودی با برنامه «کافه سوال» دوباره به تلویزیون برمی گردم.

از قضا امروز دوشنبه 28 مهرماه مژده لواسانی به همراه پدر و مادرش و به مناسبت روز جهانی خانواده روی آنتن زنده شبکه دو و ویژه برنامه این شبکه حضور یافت تا تمام شایعات مربوط به ممنوع التصویری اش را این بار عملی نشان دهد.

مژده لواسانی که در کنار پدر و مادرش روی آنتن زنده شبکه دو دیده می شد، دقایقی درباره اصل خانواده و شیوه تربیت خانوادگی شان حرف زد و پدر و مادر او نیز دقایقی درباره خصوصیات اخلاقی مجری جوان تلویزیون و دلیل انتخاب نام «مژده» برای دخترشان حرف زدند.

b2ap3_thumbnail_Untitled-2.jpghttp://www.ritmezendegi.com/plugins/system/contentoptimizer/cache/b2ap3_thumbnail_Untitled-1_20141020-131914_1_23cd7e6d9c1d4e8f11e07491c7daf05ee1836c29_400x260_Q75.jpeg

چند روز پیش و مصادف با عید قربان نیز فرزاد حسنی به همراه خانواده اش در برنامه ویتامین 3 شبکه سه حضور پیدا کرد که آن هم بازتاب های فراوانی در رسانه های تصویری و خبرگزاری ها به دنبال داشت. (تی وی پلاس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها