هفته گذشته برای مژده لواسانی، مجری جوان تلویزیون هفته پرحاشیه و خبرسازی بود.
کد خبر: ۶۹۴۷۹۷
لواسانی: بخاطر حرف نزده فشار زیادی را متحمل شدم

او کاملاً بی‌تقصیر وارد ماجرایی شد که تمام سایت‌ها درباره‌اش نوشتند. ماجرا از این قرار بود که بامداد شنبه گذشته، رضا رشیدپور در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام مطلبی علیه این مجری به خاطر مصاحبه‌ای که به نقل از او در سایت‌ها خوانده بود، نوشت و به شدت به این جمله که دوره فرزاد حسنی و رضا رشیدپور تمام شده، در مصاحبه مژده لواسانی واکنش نشان داد.


خبرگزاری معتبر(!) گفتگوی صبا را جایگزین کرد!!!
این جمله لواسانی در آن گفتگو تیتر اغلب سایت‌های متفرقه شد و حتی خبرگزاری «ایسنا» هم آن را تیتر کرد و روی خروجی‌اش قرار داد. لواسانی به سرعت پیگیر حل کردن این حاشیه شد و پس از آن شاهد بودیم که به جای آن گفتگوی جعلی، گفتگوی «صبا» با این مجری در خبرگزاری مذکور جایگزین شد.
لواسانی هم ساعاتی بعد در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام مطلبی بلندبالا در پاسخ به رشیدپور و دفاع از خود برای اثبات بی‌گناهی در این داستان نوشت که در بخشی از آن خواندیم: «مطمئناً رجوع به اصل مصاحبه و منظور و مقصود بنده و فضای حاکم بر این گفتگو، تمامی این سوءتفاهم‌ها را رفع خواهد کرد. ارادت بنده به این بزرگواران در مصاحبه‌های گوناگون ثابت شده و غیرقابل انکار است. خاصه من سال‌ها در مقام سردبیر در رادیو با جناب فرزاد حسنی همکاری مستمری داشته‌ام و اجرای درخشان ایشان در برنامه‌های رادیویی من از افتخارات کارنامه کاری بنده است که همواره با استقبال مخاطبان مواجه بوده و...»


دوره رشیدپور و فرزاد حسنی و... این اتفاق‌ها می‌افتاد اما الان دیگر نه


موج کامنت‌های تند علیه قضاوت زودهنگام رشیدپور و واکنش به آن چند جمله خطاب به لواسانی توسط مخاطبان این مجری در آن صفحه باعث شد رشیدپور رضایت بدهد و آن پست را از صفحه‌ شخصی‌اش پاک و حذف کند. اما پنجشنبه با خواندن اصلاحیه‌ای در هفته‌نامه «همشهری‌ جوان» متوجه شدیم که این اتفاق نه برداشت سایت‌ها از مصاحبه سه ماه پیش لواسانی با این هفته‌نامه بود که اشتباه فاحش این نشریه در انعکاس صحبت‌های این مجری جوان باعث بروز این همه حاشیه شد. در شماره جدید «همشهری جوان» آمده است: «لازم به توضیح است در تنظیم قسمتی از این گفتگو که به عنوان تیتر مصاحبه در آن سایت‌ها انتخاب شده، اشتباهی رخ داده...» در واقع لواسانی در پاسخ به سؤالی درباره شرایط امروز مجری‌ها در تلویزیون در اصل گفتگو توضیح داده است: «جامعه ما الان این میزان جسارت را برنمی‌تابد. دوره رشیدپور و فرزاد حسنی و... این اتفاق‌ها می‌افتاد اما الان دیگر نه.» که این جمله به اشتباه در متن، «دوره رضا رشیدپور تمام شده» آمده است.


واقعاً به خاطر حرف نزده در چند روز گذشته فشار زیادی را از همه سو متحمل شدم
لواسانی در چند جمله درباره این اتفاقات رخ داده می‌گوید: «دیگر باید در این فضای رسانه‌ای به حق و ناحق شدن و له شدن حقوق مظلومان عادت کنیم اما باید بگویم که واقعاً به خاطر حرف نزده در چند روز گذشته فشار زیادی را از همه سو متحمل شدم و این کمال بی‌انصافی برخی از آدم‌ها و انعکاس و خبررسانی است. ضمن این‌که دوستان‌مان در همشهری جوان متن را با عذرخواهی برای من فرستاده بودند که گویا در لحظات آخر دل‌شان نیامده عذرخواهیشان رسانه‌ای شود و این میزان عدالت هم برای من جای شگفتی دارد.» (روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
نوكر خانم فاطمه ی زهرا(س)
-
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۱
۲
خانم لواسانی یكی از بهترین و باادب ترین مجریانی هستند كه تابه حال دیدم.احسنت خانم لواسانی بی شك شما از بهترین ها هستید كه با این حجابتون واقعا دارین میدرخشین.خدا حفظتون كنه ان شاءا... خوشبخت و پیروز باشید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها