جام جم ورزشی: در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال حساس ترین دیدار را پرسپولیس و سایپا برگزارمی کنند.
کد خبر: ۷۲۹۴۳۴
بازگشت هیاهو به لیگ برتر فوتبال+برنامه کامل بازی‌ها

به گزارش جام جم ورزشی، سه بازی در آغاز هفته سوم برگزار می شود که در زیر نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم:

صبای قم - گسترش فولاد تبریز؛ جدال فراز با تیم بی پول مرفاوی

صبای قم بعد از حذف از جام حذفی در این دیدار به میدان می‌رود صمد مرفاوی بعد از باخت گلایه‌هایش را از مدیران باشگاه بر زبان آورد و گفت که ریالی پول نگرفته‌اند تا مشخص شود که اوضاع در صبا خیلی آرام نیست. در آن سوی میدان فراز کمالوند بعد از یک برد در جام حذفی اولین حضورش در لیگ برتر را بعد از مدت‌ها تجربه می‌کند. صبا اگر دراین مسابقه پیروز شود می‌تواند با 4 پله صعود به طور موقت تا رده چهارم صعود. گسترش فولاد هم که در رده سیزدهم جدول است تلاش می‌کند خود را بالا بکشد. کمالوند جانشین تارتار شده تا به وضعیت گسترش در نتیجه‌گیری سامان بدهد.

استقلال خوزستان - نفت مسجد سلیمان؛ نبرد 6 امتیازی در انتهای جدول

این مسابقه شش امتیازی است. اگرچه استقلال در رده یازدهم است و پنج پله بالاتر از نفت مسجد سلیمان است اما دو تیم فقط سه امتیاز باهم اختلاف دارند و اگر نفت مسجد سلیمان بتواند دومین تیم اهوازی را هم شکست بدهد در آنصورت یازده امتیازی خواهد شد و به بقا در لیگ برتر امیدوار می شود. نفتی ها در هفته یازدهم اولین برد خود را مقابل فولاد خوزستان به دست آورده بودند. عبدالله ویسی و بهروز مکوندی دو مربی جوان لیگ برتر هستند. البته مکوندی تجربه کمتری نسبت به ویسی دارد اما شاید جسارتش بیشتر از او باشد.

پرسپولیس - سایپا؛ سومین باخت مجید یا دومین باخت حمید؟!

سرخپوشان بعد از شکست مقابل سپاهان در لیگ برتر، در جام حذفی برابر تیم کارگر بنه گز به پیروزی رسیدند تا به نوعی ریکاوری روحی و روانی کرده باشند اما اگر درخشان در این بازی هم نتواند پیروز شود شرایط سرخپوشان در جدول لیگ برتر وخیم تر می شود. پرسپولیس اگر در این بازی سه امتیاز را بگیرد ممکن است تا رده پنجم صعود کند اما در صورت پیروز نشدن احتمال دارد دوباره رتبه این تیم در جدول دو رقمی شود. این در حالی است که پرسپولیس در روزهای اخیر دچار حاشیه های مدیریتی فراوانی شده است. جدایی از اسپانسر و شایعه تغییر رئیس هیات مدیره برخی از این حواشی است و باید دید این مساله تاثیری روی تیم داشته یا نه البته محرومیت پیام صادقیان به پایان رسیده و این بازیکن می تواند به سرخپوشان کمک کند. سایپا شاید به اندازه پرسپولیس بازیکن اسمی نداشته باشد اما آنها یک تیم به معنای واقعی هستند. نارنجی پوشان با 6 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند هرچند در دو هفته اخیر در لیگ برتر شکست خورده اند و در این بازی برای جبران مافات می آیند.

سایپا در رده ششم است و جدال تاکتیکی مجید جلالی و حمید درخشان را می توان رویارویی دو سبک مختلف فوتبال دانست. اگر درخشان در این مسابقه پیروز شود سومین شکست متوالی را به سایپا تحمیل می کند و اگر درخشان بازنده شود دومین باخت متوالی او در لیگ برتر خواهد بود. مساوی هم برای پرسپولیس باخت محسوب می شود.

برنامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه شنبه 29/7/93

پرسپولیس ـ سایپای البرز-ساعت 16:50-آزادی

استقلال خوزستان ـ نفت مسجد سلیمان- ساعت 17-غدیر

صبای قم- گسترش فولاد تبریز- ساعت 16:50-یادگار

چهارشنبه 30/7/93

ملوان بندرانزلی‌ - نفت تهران-ساعت 15:15-تختی

تراکتورسازی تبریز ـ پیکان تهران-ساعت 17-یادگار امام

ذوب آهن - فولاد خوزستان ـ ساعت 16:50-فولاد شهر

پدیده خراسان- استقلال تهران -ساعت 15-ثامن مشهد

راه آهن ـ سپاهان-ساعت 16:50-تختی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها