به نظر می‌رسد برگزاری انتخابات پیش‌روی پارلمانی در بحرین به یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های اصلی مقامات منامه تبدیل شده است. پس از آن‌که جمعیت الوفاق، اصلی‌ترین گروه مخالفان دولت خبر از تحریم انتخابات دادند، حال این موج تحریم به روستاهای بحرین نیز کشیده شده است.
کد خبر: ۷۲۸۸۲۵

به گزارش فارس، اهالی بسیاری از روستاهای بحرین با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای ضمن تاکید بر پیوستن به قطار تحریم کنندگان انتخابات آینده، تاکید کردند همه کسانی را که در انتخابات مذکور شرکت کنند، تحریم خواهند کرد. بر اساس این گزارش، اهالی جزیره «ستره» واقع در جنوب منامه ضمن تاکید بر تحریم انتخابات پارلمانی آینده این کشور یادآور شدند که هیچ گاه از جانفشانی‌های انقلابیون و حقوق خانواده‌های شهدا و بازداشت‌شدگان در بند رژیم آل خلیفه عقب‌نشینی نخواهند کرد.

در همین زمینه، اهالی روستای الدیر واقع در شرق پایتخت بحرین با صدور بیانیه‌ای، انتخابات آینده این کشور را انتخاباتی برای کسب مشروعیت حاکمیت توصیف کردند و افزودند: ما فرزندان روستای شهید «زکریا العشیری» و شهید «حسین العشیری» اعلام می‌کنیم که انتخابات صوری حاکمیت را تحریم می‌کنیم. این در حالی است که اهالی روستاهای «کرزکان»، «سماهیج» و «بنی جمره» با برداشتن گام‌های مشابهی از عزم خود برای تحریم انتخابات آینده بحرین سخن گفتند.

چند روز گذشته نیز اهالی شهر المعامیر، در بیانیه مطبوعاتی اعلام کردند، انتخابات پارلمانی و شوراهای شهر در ماه نوامبر آینده را تحریم خواهند کرد. در این بیانیه آمده است: شهر المعامیر انتخابات پارلمانی و شوراها را تحریم می‌کند و این در راستای جنبش مردمی تا زمان تحقق کامل آزادی بیان برای مردم بحرین و تحقق اهداف انقلاب انجام می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها