تویوتا، برندی با ارزش تر از بنز و بی ام و

تویوتا از مقام خود به عنوان با ارزش‌ترین برند خودروی جهان دفاع کرد! در تازه‌ترین فهرست با ارزش‌ترین برندهای دنیا که توسط موسسه «میلوارد براون» منتشر شده، در سال ۲۰۱۴ برای هفتمین بار در 9 سال گذشته باارزش‌ترین برند خودروی جهان معرفی شد.
کد خبر: ۷۲۸۱۰۹
تویوتا، برندی با ارزش تر از بنز و بی ام و

بعد از تویوتا، «ب ام و» دوم شد و «فورد» با جهشی فوق‌العاده جلوتر از «فولکس‌واگن» و «نیسان» جزو پنج برند با ارزش خودرویی جهان قرار گرفت.

ارزش برند تویوتا امسال با ۲۱ درصد افزایش نسبت به سال گذشته ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار برآورد شد.

پیتر والش، مسئول ارزش‌گزاری فهرست صد برند برتر جهان در موسسه میلوارد براون می‌گوید: تویوتا با هوشمندی همچنان برند خود را همتراز کیفیت و صرفه تعریف می‌کند و همزمان برنامه‌های خود را در تولید خودروهای کم مصرف و هیبرید توسعه داده است.

به جز سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲، تویوتا در ۹ سالی که صد مارک برتر جهان رده بندی می‌شوند همیشه باارزش‌ترین برند خودروی جهان بوده است.

در این رتبه بندی معیارهایی همچون سهم بازار برندها، ادراک مشتریان نسبت به برند، جایگاه برند در ذهن مشتریان، و عملکرد مالی و غیرمالی برندها لحاظ می شوند.

رده بندی 10 برند برتر خودروساز جهان در سال ۲۰۱۴ و ارزش برند آنها به شرح زیر است:
۱ - تویوتا - ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار
۲ - ب ام و - ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار
۳ - مرسدس - ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار
۴ - هوندا - ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار
۵ - فورد - ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار
۶ - نیسان - ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار
۷ - فولکس واگن - هشت میلیارد و چهارصد میلیون دلار
۸ - آئودی - هفت میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار
۹ - شورلت - چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار
۱۰ - هیوندای - چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار

منبع: خودروبانک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها