راه​اندازی 24 دستگاه پله برقی در خط 3 متروی تهران

ایستگاه‌های آزادگان، قلعه مرغی، جوادیه، راه آهن و منیریه در خط سه متروی تهران به 24 دستگاه پله برقی تجهیز شدند.
کد خبر: ۷۲۷۵۱۲
راه​اندازی 24 دستگاه پله برقی در خط 3 متروی تهران

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در ادامه پیشبرد برنامه های این شرکت به منظور تکمیل تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای تسهیل تردد شهروندان و جلب رضایت مسافران، عملیات نصب، تست و راه اندازی 24 دستگاه پله برقی با استاندارد (Heavy Duty) کیفیت و ظرفیت بالا در پنج ایستگاه فاقد این تجهیزات در بخش جنوبی خط سه مترو شامل (آزادگان 2 دستگاه، قلعه مرغی 2 دستگاه ، جوادیه 8 دستگاه، راه آهن 6 دستگاه و منیریه 6 دستگاه) در فاز اول و در عرض 19 روز به اتمام رسید و برای تسهیل تردد مسافران زیر بار ترافیک رفت.

این حجم عملیات (انتقال و نصب محموله) در حداقل زمان ممکن هر روز از ساعت 12 شب تا 4 بامداد برای پرهیز از عدم تداخل در زمان بهره برداری و تردد مسافران در ایستگاه ها انجام گرفته است.

بخش جنوبی خط سه مترو تهران اردیبهشت ماه جاری در حدفاصل چهار راه ولی عصر(عج) تا اتوبان آزادگان به طول 12 کیلومتر با 5 ایستگاه به بهره برداری رسید.

در چارچوب دو قرارداد منعقده با شرکت‌های معتبر ساخت تجهیزات پله برقی برای تامین حدود 370 دستگاه پله برقی موردنیاز خطوط در حال ساخت و بهره برداری مترو تهران و حومه، در حال حاضر سه محموله به تعداد 32 دستگاه پله برقی دیگر وارد گمرک شده که منتظر تامین اعتبار و ترخیص است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها