پرونده قتل دختر رودسری که قرار بود همزمان با عید غدیر به خانه بخت برود، با دستگیری چند مظنون از سوی پلیس آگاهی روند تازه‌ای به خود گرفت.
کد خبر: ۷۲۷۳۶۳
دستگیری مظنونان به قتل نوعروس

جام جم سرا به نقل از اعتماد: قرار بود مرضیه ۲۶ ساله همزمان با عید غدیر خود را در لباس عروسی ببیند اما قاتل سرنوشتی شوم برای او رقم زد.
۱۵ مهرماه امسال و پس از تماس‌های محلی ماموران کلانتری شهرستان رودسر در جریان وقوع یک فقره قتل در یکی از مجتمع‌های تحت نظارت بهزیستی در منطقه رحیم آباد این شهرستان قرار گرفتند و بسرعت خود را به محل حادثه رساندند. با حضور در محل جنایت، مأموران با جسد دختری مواجه شدند و پس از اطلاع مراتب به پلیس آگاهی استان گیلان تیمی از کارآگاهان زبده در محل حادثه حاضر شد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد هویت مقتول مرضیه ۲۶ ساله از کارکنان مجتمع تحت نظارت بهزیستی است که بعد از ساعت کاری به قتل رسیده است.
در ادامه رسیدگی به پرونده برای مشخص شدن علت مرگ این دختر ۲۶ ساله دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد.
به گفته سرهنگ کریمی، رییس پلیس آگاهی استان گیلان پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات لازم، سرنخ‌های اولیه به دست ماموران افتاد که پیگیری آن‌ها به دستگیری چند مظنون در ارتباط با این پرونده انجامید. بازجویی‌ها از مته‌مان این پرونده همچنان ادامه دارد و پلیس امیدوار است با اعتراف مته‌مان در چند روز آینده پرده از راز این جنایت برداشته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها