تصمیم داریم تا 10 اپلیکیشنی را که در ماه سپتامبر سال 2014 (ماه جاری) توسط گوشی‌های لومیا بیشترین دانلود را داشته‌اند به شما معرفی کنیم
کد خبر: ۷۲۶۳۸۹
10 اپلیکیشن ویندوزفون که در ماه جاری بیشترین دانلود را داشته‌اند را بشناسید!

اغلب گوشی‌های لومیا از سیستم عامل ویندوزفون بهره می‌برند که فروشگاه اپلیکیشن آن در ابتدا تنها با 500 نرم افزار شروع به کار کرد که روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده شد. میزان افرادی که از سیستم عامل ویندوزفون استفاده می‌کنند کم نیستند و این بدان معناست که برای تامین نیاز این کاربران یک سبد کامل و غنی از اپلیکیشن‌ها را می‌بایست تامین کرد.

حال تصمیم داریم تا 10 اپلیکیشنی را که در ماه سپتامبر سال 2014 (ماه جاری) توسط گوشی‌های لومیا بیشترین دانلود را داشته‌اند به شما معرفی کنیم.

1-WhatsApp

اپلیکیشن واتس‌اپ برای ویندوز فون 8.1 بر روی نوکیا لومیا برترین اپلیکیشنی است که توسط کاربران در این ماه دانلود شده است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا به دوستان خود از طریق وای-فای و یا اینترنت موبایلی پیام بفرستند. از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌تواند به نصب و استفاده آسان از آن اشاره کرد که کاربران همان‌طور که در گوشی خود شماره‌ای را ذخیره می‌کند می‌بایست عمل کنند و سپس شروع به چت کردن با دوست خود نماید.

اپلیکیشن WhatsApp را دانلود کنید!

2-Ringtone Maker

کاربران با استفاده از Ringtone Maker در ویندوزفون 8.1 می‌توانند صدای زنگ و هشدار‌های مورد علاقه خود را از طریق آهنگ‌های موجود بر روی گوشی بسازند. شیوه کار به این صورت است که بعد از باز کردن اپلیکیشن می‌بایست آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از طریق کنترل‌های موجود بخشی از آن را ببرید و به عنوان زنگ تلفن و یا هشدار نوتیفیکیشن‌ها قرار دهید.

اپلیکیشن Ringtone Maker را دانلود کنید!

3-Adobe Reader

adobe Reader نام آشنایی برای کلیه کاربران ویندوز است که توانسته سومین جایگاه را در میان بیشتر دانلود شده‌های ماه نصیب خود کند. کاربران از طریق این اپلیکیشن رایگان، قادر هستند تا کلیه فایل‌های PDF را اجرا کنند و به مطالعه آن‌ها بپردازند.

اپلیکیشن Adobe Reader را دانلود کنید!

4- Voice Recorder Pro+

اپلیکیشن Voice Recorder Pro+ در ویندوزفون 8.1، طراحی شده است برای کاربرانی که نیاز به ضبط صدا توسط اسمارت فون خود دارند. از این اپلیکیشن می توان در جلسات و مصاحبه‌ها و… استفاده کرد و امکان ضبط مکالمات صوتی نیز از ویژگی‌های کوچکی‌ست که این اپلیکیشن از آن برخوردار است.

اپلیکیشن Voice Recorder Pro+ را دانلود کنید!

5- Battery

Battery نام اپلیکیشنی است که کاربر را قادر می‌سازد تا از وضعیت باتری دستگاه خود آگاهی کاملی داشته باشد. این اپلیکیشن از طریق هشدارهایی که در صفحه اصلی و صفحه قفل به نمایش می‌گذارد میزان باتری، زمان آخرین اتصال به شارژر و میزان مصرف را به نمایش می‌گذارد و به کاربر درخصوص شارژر مجدد باتری هشدار‌های لازم را صادر می‌کند.

اپلیکیشن Battery را دانلود کنید!

6- Facebook

فیس‌بوک اپلیکیشنی است که امروزه در اغلب اسمارت فون‌ها دیده می‌شود. در میان کاربران ویندوزفون نیز این محبوبیت همچنان پا برجاست. این اپلیکیشن تمام دسترسی‌های مورد نیاز برای مشاهده و ویرایش پروفایل فیس‌بوک را به کاربر می‌دهد و با رابط کاربر جدید و عملکرد سریع خود توانسته است یکی از اپلیکیشن‌هایی باشد که در ماه جاری بیشتر دانلود را داشته است.

اپلیکیشن Facebook را دانلود کنید!

7- Lumia Creative Studio

اپلیکیشن Lumia Creative Studio تنها یک ویرایشگر تصاویر نیست. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن و وارد کردن تصویر جدید می‌توانند انیمیشن‌های جالب را به عکس خود اضافه کنند و یا سرعت پخش ویدیو‌ها را کاهش و یا افزایش دهند. در نسخه جدید این اپلیکیشن نیز فیلتر‌های جدیدی برای ویرایش تصاویر قرار داده شده است.

اپلیکیشن Lumia Creative Studio را دانلود کنید!

8- Instagram Beta

اینستاگرام امروزه تبدیل به یکی از اپلیکیشن‌های نام آشنا شده و نسخه آزمایشی آن بر روی ویندوزفون نیز موفقیت خوبی را در بر داشته است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان تصاویر را توسط فیلتر‌های مختلف و یا کنترلر‌های موجود ویرایش کرد و سپس با دوستان خود در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت.

اپلیکیشن Instagram Beta را دانلود کنید!

9- Camera 360

Camera 360 نیز یک اپلیکیشن در خصوص ویرایش تصاویر است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بعد از ویرایش تصویر خود توسط فیلتر‌ها و کنترلر‌های مختلف، تصویر ویرایش شده را با تصویر اصلی مقایسه کند.

اپلیکیشن Camera 360 را دانلود کنید!

10- Files

Files اپلیکیشنی است که به داد کاربران ویندوزفون رسیده و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا اطلاعات موجود بر روی کارت حافظه و حافظه داخلی دستگاه خود را مدیریت کنند. در این اپلیکیشن امکان کپی، انتقال و پاک کردن اطلاعات وجود دارد.

اپلیکیشن Files را دانلود کنید!

منبع: آی‌تی‌رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها