روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: آمریکایی‌ها با ارسال پیام‌هایی به دولت لبنان، تهدید کرده‌اند اگر لبنان با کمک نظامی ایران موافقت کند، واشنگتن به هرگونه حمایت‌ از ارتش لبنان پایان خواهد داد. به گزارش تسنیم، آمریکایی‌ها، همکاری لبنان و ایران در حوزه دفاعی را نقض تحریم‌های ایران می دانند.
کد خبر: ۷۲۶۲۹۵

ناگفته های دانش جعفری درباره حوادث پس از انتخابات

داوود دانش‌جعفری، وزیر پیشین اقتصاد و رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در انتخابات سال 88 با حضور در برنامه تلویزیونی شناسنامه، ناگفته هایی را از روزهای پس از انتخابات سال 88 مطرح کرد. به گزارش فارس، دانش‌جعفری با تشریح جلسه‌ای که چند روز بعد از انتخابات با حضور نمایندگان ستادهای انتخاباتی در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار شد، در پاسخ به پرسش مجری که آیا در آن جلسه، نمایندگان ستادهای انتخاباتی دو نامزد معترض درباره تقلب صحبتی کردند، گفت: خیر. حتی یادم است یک نفر از ستاد آقای موسوی اعلام کرد که مگر می‌شود تقلبی با 11 میلیون رأی صورت گرفته باشد؟ تقلب با چند رأی، قابل تصور است، اما این گونه نیست که مثلا چند میلیون رأی را بشود جابجا کرد و صراحتا این را گفت. وی در بخش دیگری از این برنامه گفت: کار اقتصادی برای کسانی که مسئولیت دارند سم است.

پارلمان انگلیس درباره فلسطین رای‌گیری می‌کند

در حالی که مردم فلسطین، انگلیس را از عوامل اصلی اشغال سرزمین خود به دست صهیونیست‌ها می‌دانند، روزنامه انگلیسی گاردین در مطلبی به نقل از منابع آگاه نوشت: به احتمال زیاد مجلس عوام انگلیس از رای‌گیری تاریخی شناسایی یکجانبه دولت فلسطین حمایت خواهد کرد.

وبگاه شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم به نقل از روزنامه گاردین نوشت: قرار است در مجلس عوام انگلیس طرح پیشنهادی گراهام موریس از حزب مخالف کارگر که مبتنی بر شناسایی دولت فلسطین توسط دولت انگلیس است، روز دوشنبه به رای گذاشته شود. این طرح از دولت انگلیس می خواهد به‌طور یکجانبه دولت فلسطین را شناسایی کند. براساس این گزارش، تصویب طرح شناسایی فلسطین در مجلس عوام انگلیس، سمبلیک خواهد بود و برای دولت این کشور، الزام‌آور نیست، اما در صورت تصویب، آثار بین‌المللی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها