حسین احمدی‌نیاز از آغاز وکالت کودکان مین در مریوان خبر داد و افزود: «پیگیر پرونده هفت کودک هستم که در 27 مهرماه سال 92 در روستای نشکاش مریوان براثر انفجار مین مصدوم و مجروح شده‌اند.»
کد خبر: ۷۲۵۲۵۳
کسی به فکر کودکان زخمی از مین نیست +عکس

جام جم سرا: وی افزود: «پارسال چهار پسر و سه دختر حین بازی در نزدیکی محل زندگی‌شان در روستای نشکاش روی مین رفته و با منفجرشدن مین این هفت کودک دچار آسیب‌دیدگی‌های شدید شدند که متاسفانه پس از گذشت یک سال از این ماجرا، هنوز هیچ‌کس به وضع درمانی و معیشتی این کودکان و خانواده‌هایشان رسیدگی نکرده است.» گوشه‌ای از زجر این کودکان در عکس‌ها ثبت شده است.


فرماندار مریوان تنها پنج کیلو روغن و پنج کیلو قند به خانواده کودکان زخمی از مین این شهرستان هبه کرده است. این در حالی است که آنها پول درمان ندارند. وکیل کودکان مین در مریوان با انتقاد از عدم رسیدگی فرمانداری وقت به وضع درمانی و معیشتی کودکان آسیب‌دیده در روستای نشکاش مریوان گفت: «کمک فرمانداری وقت به کودکان مین، اهدای صرفا پنج کیلو روغن و پنج کیلو قند به آنان بوده است.» (فرهیختگان)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زهرا از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۰
۰
چشمهای زیبا و معصومی دارن! حیف نیست؟!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها