نفیسه روشن که سه سال پیش همراه با گروهی از هنرمندان به سفر حج رفته بود عکس های زیر را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.
کد خبر: ۷۲۴۴۸۹
بازیگر زن در لباس احرام/ عکس

/Media/Image/1393/07/13/635481194640250989.jpg

/Media/Image/1393/07/13/635481194693211089.jpg

او مطلبی را هم در ارتباط با عکس ها منتشر کرد و نوشت:

اینجا سرزمین منا هست. جایی تو پنج کیلومتری شرق شهر مکه. منا بمعنی تمنا و آرزوست؛ جایی که حضرت آدم به جبرئیل گفت ارزویم بهشت است و حضرت ابراهیم ارزو کرد تا اسماعیل قربانی نشه.. واسه همین همچین روزی در منا گوسفند قربانی می‌کنند و بعد همه راهی می‌شن واسه رمی جمرات (سنگ به شیطان ) که منظور نفس شیطانی آدماست... من هرسال این ایام واسم پراز خاطره ست. عید قربان بر شما مبارک و آرزو دارم به آرزوهاتون برسین. (جام جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
صفحه شخصی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۰
۰
آقای جام جم لطفا بفرمایید صفحه شخصی یعنی چی؟ همون فیس بوك و اینستاگرامی نیست كه مراجع بزرگوار حرام اعلام كرده اند و غیر قانونی و ممنوع می باشد؟
پاسخ: مخاطب گرامی... این عكس ها در صفحه اینستاگرام ایشان منتشر شده است كه هیچ كس آن را حرام اعلام نكرده است. اینستاگرام شبكه ای كاملا مجاز است كه فیلتر هم نشده است. ضمن این كه خیلی از وزرای دولت در شبكه فیس بوك مشغول به فعالیت هستند و درباره آن اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد.
دریا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
۰
۰
جزو معدود (انگشت شمار) بازیگرانی است كه همیشه حجاب را رعایت میكند

پ.ن:چرا در جام جم سیما در هر صفحه فقط میتوان یكبار نظر دارد؟؟؟؟؟؟شاید بخواهیم در جواب نظر دیگران نظر جدیدی بنویسیم.چه محدودیت عجیبی!!!! درسایتهای تفریحی با دیتابیس محدود وامكانات كم همچین محدودیت نمیگذارند

پاسخ: با تشكر از حسن توجه شما!!!! تا به حال كسی چنین گلایه ای نداشته است؛ ولی اگر صحت داشته باشد حتما پیگیری می كنیم. ممنون از شما.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها