روزنامه یدیعوت آحارونوت چاپ فلسطین اشغالی از خودکشی سه تن از سربازان ارتش این رژیم که در تهاجم نظامی اخیر به غزه شرکت داشتند، خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳۴۳۱
خودکشی 3 سرباز صهیونیست پس از شرکت در جنگ غزه

به گزارش این نشریه، بعید نیست این سه سرباز اسراییلی بر اثر ناراحتی های روانی ناشی از شرکت در عملیات اخیر موسوم به «صخره پایدار» علیه فلسطینیان ساکن باریکه غزه، خودکشی کرده باشند.

یدیعوت احارونوت افزود: این سه سرباز به فاصله یک روز از یکدیگر دست به خودکشی زدند و گفته می شود که در این خصوص از سلاح شخصی که در کنار اجساد آنها یافت شده، استفاده کرده اند.

بخش تحقیقات جنایی ارتش رژیم صهیونیستی تحقیق در مورد خودکشی این نظامیان را آغاز کرده و بررسی نقش احتمالی تاثیرات روانی تهاجم نظامی خونبار به غزه در پرونده خودکشی نظامیان یاد شده، از موارد مورد نظر بخش یاد شده برای تحقیق است.

این روزنامه صهیونیستی افزود: بهداری ارتش (رژیم صهیونیستی) در روزهای اخیر با ارسال پیام به سربازان وظیفه ای که در عملیات مرگبار صخره پایدار شرکت داشتند، به آنها درباره امکان دریافت کمک های روان درمانی در واحدهای بهداری ارتش اطلاع رسانی کرده است.

رژیم صهیونیستی از هشتم جولای 2014 به مدت 51 روز، نوار غزه و ساکنان آن را آماج حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار داد.

این حملات که با حمایت کاخ سفید و سکوت کشورهای غربی - عربی صورت گرفت، دو هزار و 143شهید و بیش از 11 هزار مجروح به جا گذاشت. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها