خنده های وزیر امور خارجه هم باعث پیشرفت است

روایت جالب قلعه‌نویی از عملکرد ظریف در مذاکرات هسته‌ای

جام جم ورزشی: شکست‌های متوالی استقلال و تغییر گفتمان امیر قلعه‌نویی در قول قهرمانی دادن با اظهار نظر متناقض مدیرعامل این باشگاه مواجه شده است.
کد خبر: ۷۲۲۱۵۹
تناقض در حرف‌های افشارزاده و قلعه‌نویی

مصاحبه‌های اخیر افشارزاده و امیر قلعه‌نویی را که کنار هم بگذارید متوجه می شوید که افشارزاده بسیار نرم اما جدی در حال مخالفت کردن با امیر قلعه نویی است.

آن روز که امیر قلعه نویی اعلام کرد پرونده نکونام را به دادسرا می فرستد و افشارزاده فردای آن روز از همه خواست که پرونده نکونام را ببندند، تصور کردیم این تناقض اتفاقی است اما حرف‌های افشارزاده و امیر قلعه نویی طی روزهای اخیر را که کنار هم قرار می دهیم متوجه می شویم که در استقلال شرایط رو به تضاد در حال حرکت است و شیب صعودی بین روابط سرمربی و مدیر عامل به وجود آمده است.

پس از دیدار استقلال و ذوب آهن امیر قلعه نویی تاکید کرد که استقلال خوب بازی کرده و او از نوع بازی این تیم راضی است فردای آن روز اما افشارزاده با اشاره به بازیکنان زیادی که دارد اعلام عدم رضایت کرد و چند باید به ماجرا اضافه کرد از جمله این؛ کادر فنی باید در میان دو نیمه بهتر بازیکنان را شارژ می‌کرد، افشارزاده حتی اعلام کرد که از بازی استقلال هم راضی نیست تا حرف امیر قلعه نویی را پس زده باشد! افشارزاده حتی اعلام کرد که استقلال باید قهرمان شود و....

افشارزاده حتی از این هم پا را فراتر می گذارد و اعلام می کند که استقلال مشکل بدنسازی دارد! آنهم در حالی که امیر قلعه نویی چند بار طی روزهای اخیر در مورد کیلومترهای دوندگی بازیکنانش حرف زده بود و تاکید داشت که تیمش مشکل بدنسازی ندارد اما افشارزاده مشکل را بدنسازی اعلام می کند و صاحب پناه رییس هیات مدیره باشگاه مشاور بدنسازی استخدام می کند!

به نظر می رسد استقلال روزهای سختی در پیش داشته باشد، روزهایی که اگر به برد مقابل ملوان در تهران ختم نشود همین حرف‌های تناقض‌دار بین و مدیر و مربی زمینه‌ساز قصه‌های جدیدی می شود.

البته شاید امیر قلعه نویی عادت نداشته باشد اما افشارزاده در واقع با این حرفها سعی دارد تیمش را متوجه هزینه باخت‌های پی در پی کند تا برخی به خودشان بیایند و استقلال را از شرایط کنونی دور کنند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها