خنده های وزیر امور خارجه هم باعث پیشرفت است

روایت جالب قلعه‌نویی از عملکرد ظریف در مذاکرات هسته‌ای

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: «هر کسی بازی ما و استقلال را دید گفت که ذوب آهن می توانست با اختلاف دو، سه گل برنده شود.»
کد خبر: ۷۲۲۲۹۰
کنایه گل‌محمدی به ادعای عجیب قلعه‌نویی

بعد از بازی ذوب‌آهن و استقلال، امیر قلعه‌نویی مدعی شد تیم اصفهانی خوش‌شانسی آورده و باید با پنج گل اختلاف به استقلال می‌باخته است!

یحیی گل محمدی که میهمان حضوری برنامه ورزشی "گل" در شبکه اصفهان بود، در پاسخ به این اظهارات قلعه نویی گفت: «به نظر من قلعه نویی تحت فشار است و حق دارد این صحبت را بکند. هر کسی این بازی را دید گفت که ذوب آهن می توانست با اختلاف دو، سه گل برنده شود.»

وی درباره اینکه آیا پیش از بازی مقابل استقلال فشار را حس کرده بود یا نه عنوان کرد: «به طور حتم نتایج تیم در ۹ هفته اول قابل قبول نبود. ما در آن مدت یکی، دو جلسه با هیات مدیره داشتیم که به طور کامل تیم را حمایت کردند. از سعد محمدی که عاشقانه ذوب آهن را دوست دارند تشکر می کنم. ضمن اینکه آذری هم در این مدت زحمات زیادی کشید و به تیم کمک کرد. او در هفته گذشته یکی، دو جلسه با بازیکنان داشت و این صحبت ها به آرامش تیم کمک زیادی کرد.»

گل محمدی درباره اینکه گفته بود برد مقابل استقلال را به بازیکنان و آذری تقدیم می کند خاطرنشان کرد: «قبل از هر چیزی، این برد به هواداران عزیز ما تعلق دارد. من در این مدت هم رابطه خیلی خوبی با این عزیزان داشتم و امیدوارم این روند را در هفته های آتی ادامه بدهیم.»

وی درباره اینکه گفته می شود محمدباقر صادقی پس از بازی با استقلال قهر کرد گفت: «من قهری ندیدم. او تا پایان بازی کنار ما بود.»

گل محمدی درباره اینکه شایعه شده است رقم قرارداد مجتبی حسینی، دستیار او بالا است اظهار داشت: «من اینطور فکر نمی کنم. رقم قرارداد حسینی در حد یک دستیار هست و پول زیادی نمی گیرد.»(جام)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها