تصادف زنجیره‌ای 11 خودرو در زنجان

بر اثر برخورد 11 دستگاه خودروی سواری در پل روگذر بلوار 22 بهمن شهر زنجان خسارت مالی سنگین به برخی از این خودروها وارد آمد.
کد خبر: ۷۲۱۰۱۴
تصادف زنجیره‌ای 11 خودرو در زنجان

به گزارش ایرنا، این حادثه حوالی ساعت 7 و 30 دقیقه امروز رخ داد و موجب ترافیک چندساعته در این شهر شد.

در این سانحه رانندگی 11 دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند و برخی از آنها خسارت مالی سنگینی را متحمل شدند.

بی‌دقتی و ترمز ناگهانی راننده خودروی جلویی معمولا حادثه‌ساز می‌شود و نیاز است رانندگان در لاین سرعت از این عمل حادثه‌آفرین و خطرساز خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان نیز گفت: در این سانحه رانندگی که بر اثر بی‌احتیاطی و رعایت نکردن فاصله طولی رخ داده است به شش دستگاه خودرو آسیب جدی وارد شد.

سرگرد عباس مظفری افزود: خوشبختانه این تصادف زنجیره‌ای خسارت جانی در پی نداشت و ماموران راهنمایی و رانندگی نیز پس از اطلاع از موضوع در محل حادثه حاضر شدند و نسبت به مسیرگشایی اقدام کردند.

وی به رانندگان توصیه کرد هنگام رانندگی با دقت به جلو توجه داشته باشند و برای جلوگیری از وقوع تصادفات احتمالی فاصله طولی لازم را رعایت کرده و از شتاب و عجله بی‌مورد خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: با توجه به این‌که مدارس بتازگی بازگشایی شده و هنوز سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان فراهم نشده است، برخی والدین فرزندان دانش‌آموز را خود جابه‌جا می‌کنند که این باعث ازدحام و شلوغی خیابان‌ها شده و عجله و شتاب بی‌مورد نیز گاهی اوقات حادثه‌ساز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها