مردی که تحت عنوان واریز جایزه برنامه رادیویی، به صورت غیر مجاز اقدام به برداشت وجه از حساب یکی از شهروندان کرده بود، با پیگیری های ماموران پلیس فتای قروه استان کردستان دستگیر شد.
کد خبر: ۷۲۰۸۳۸
کلاهبرداری تحت عنوان برنده شدن در برنامه رادیویی

سرهنگ رضا رمضانی، فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در پی مراجعه فردی به هویت معلوم به پلیس فتای قروه و ارائه یک برگ مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ 15 میلیون ریال از حساب بانکی وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات انجام شده از شاکی پرونده حکایت از آن داشت که اخیرا فردی از طریق یک شماره تلفن همراه با وی تماس گرفته و عنوان کرده بودند که او در یک مسابقه رادیویی برنده کمک هزینه یک سفر زیارتی و 2 میلیون تومان وجه نقد شده است و باید برای واریز جایزه، به یک دستگاه خودپرداز مراجعه کند.

سرهنگ رمضانی گفت: طبق اظهارات شاکی، پس از مراجعه وی به یک دستگاه خودپرداز و انجام یک سری عملیات با راهنمایی فرد تماس گیرنده، مبلغ 15 میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت و به حساب فرد دیگری واریز شده است.

وی افزود: با کار کارشناسی و فنی ماموران پلیس فتا هویت فرد برداشت کننده شناسایی و مشخص شد وی در یکی از شهرستان های تابعه پایتخت سکونت دارد که در این راستا با ارسال نیابت قضایی متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.متهم با صدور قرار 500 میلیون ریالی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه با بیان اینکه برای دریافت جوایز نقدی و سایر واریزها به هیچ عنوان نیازی به حضور فرد در پای دستگاه خودپرداز نیست، از شهروندان خواست تا با هوشیاری بیشتر، از سوء استفاده افراد کلاهبردار پیشگیری کنند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها