تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «کمی قابل تأمل» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرهاد ناصح به تازگی در تهران آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌ها طی ماه آینده به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۷۲۰۲۹۵
بازگشت بازیگرمشهور پس از اتفاقات تلخ

مجموعه ساختاری اپیزودیک دارد و شهرک شهید باقری، بیمارستان گلستان پاسداران، شهرک غرب و... از جمله لوکیشن‌های اصلی آن خواهد بود. از نکات جالب توجه این سریال حضور مجدد ثریا حکمت پس از اتفاقات تلخی است که برای این هنرمند با تجربه سینما و تلویزیون رخ داد و وی را چند سالی بیکار و البته خانه‌نشین کرد.

/Media/Image/1393/05/14/635428621616115926.jpg

به گفته عوامل تولید، حکمت بسیار با انرژی سر صحنه تصویربرداری حاضر شده و روحیه تازه‌ای یافته است. مجموعه‌های تلویزیونی «خانه به خانه»، «یک حرف از هزاران»، «آپارتمان» و... و فیلم‌های سینمایی «آواز قو»، «عروسی مهتاب»، «خواستگاری»، «ای ایران»، و... از مهمترین‌های فعالیت های این بازیگر محسوب می‌شوند.

وحید شیخ زاده، زهرا برومند، حسن اسدی، عزت ا... رمضانی فر و... دیگر بازیگران اصلی پروژه هستند که تست گریم همگی آنان نیز هفته گذشته انجام شده است. «کمی قابل تأمل» در هر قسمت یک داستان مجزا دارد و بیشتر به مسائل انسانی و اخلاقی از جمله قضاوت زودهنگام، غیبت و دروغگویی، اعتکاف و... می‌پردازد. این سریال در 30 قسمت 20 دقیقه‌ای در حال تولید است و طی ماه آینده روی آنتن خواهد رفت. سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: نویسندگان: سیدمحمدسعید سادات، حیدری، نیما محسنی، نیکبخت، مدیر تصویربرداری: عمار باستان‌فر، صدابردار: عبدا... حیدری، برنامه‌ریز: احمد تجری، منشی صحنه: لیلا مربی، مدیر تولید: مهدی شاملی، عکاس: سمیه بختیاری. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها