معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر این‌که روند واگذاری سهام شرکت‌های دولتی در یک‌سال فعالیت دولت یازدهم کند نبوده است، گفت: آمارها این واقعیت را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۷۱۸۴۰۹

شاپور محمدی در گفت‌وگو با مهر در پاسخ به انتقاداتی که نسبت به کندی روند واگذاری سهام شرکت‌های دولتی در یک‌سال اخیر صورت می‌گیرد، گفت: رویکرد دولت فروش سهام به بخش خصوصی واقعی در حوزه خصوصی‌سازی است و در این زمینه تلاش می‌کند تااین کار را به بهترین نحو انجام دهد.

وی با تاکید بر این‌که منتقدان باید به آمارهای واگذاری‌ها دقت بیشتری را داشته باشند، تصریح کرد: در برخی موارد 100 درصد و در برخی دیگر بیش از 100 درصد در واگذاری‌ها نسبت به اهداف پیش‌بینی و تعیین شده، موفق عمل کرده ایم.

محمدی درباره وضع بازار سرمایه کشور عنوان کرد: وزیر اقتصاد و دیگر وزرا جلسات متعددی را برای تصمیم‌گیری به منظور بهبود وضع بازار سرمایه کشور برگزار کردند و بازار هم اکنون روند منطقی پیدا کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بازار سرمایه کشور به سهامداران و سرمایه‌گذاران بورس توصیه کرد که بازار سهام را در بلندمدت در نظر بگیرند و نگاه کوتاه مدت به بازار سرمایه نداشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها