نقشه سرقت از طلافروشی بزرگ شمال کشور لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار این شهرستان که مجموعه‌ای از جرایم مختلف و تجربه 10 بار حبس و تبعید در سوابقش موجود است، خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۶۳۲
نقشه سرقت از طلافروشی بزرگ شمال کشور لو رفت

سرهنگ سید علی اکبر میری گفت: ماموران پلیس گرمسار استان سمنان از نقشه یکی از اراذل و اوباش سابقه دار برای سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهرهای شمالی کشور مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار افزود: پس از دریافت این خبر، بی درنگ تیم ویژه عملیاتی تشکیل شد و هماهنگی های لازم با مرجع قضایی نیز صورت گرفت.

وی به اقدامات اطلاعاتی و گشت های نامحسوس پلیس و شناسایی کامل مخفیگاه متهم اشاره کرد و افزود: در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس، متهم 29 ساله در منزلش دستگیر شد.

به گفته سرهنگ میری، در پرونده وی، مجموعه‌ای جرایم اعم از سرقت، اخاذی، آتش سوزی عمدی، نزاع و درگیری و مزاحمت های متعدد به چشم می خورد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار افزود: متهم دستگیر شده تا کنون 10 مرحله حبس در زندان و تبعید به یکی از نقاط دور افتاده کشور را در پرونده خود داشته است.در این عملیات یک قبضه سلاح «وینچستر» شکاری غیرمجاز به همراه 12 عدد فشنگ کشف شد.

سرهنگ میری ضمن قدردانی از ماموران پلیس به خاطر سرعت عمل و اشراف اطلاعاتی کاملشان در این عملیات، به عموم شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از فعالیت مشکوک این گونه افراد مراتب را بی درنگ به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهید.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها