مجموعه ۴۲ قسمتی «خانواده‌ها بدانند» از چهارشنبه، ۱۹ شهریور از شبکه آموزش پخش خواهد شد؛ این مجموعه با حضور کارشناسان درحال تولید است و از هفته آینده در کنداکتور شبانه تلویزیون قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۱۴۶۸۸
اعتیاد به روایت امیرحسین مدرس

شبکه آموزش سیما با مشارکت و همراهی ستاد مبارزه با مواد مخدر مجموعه ای با عنوان "خانواده ها بدانند" را تدارک دیده تا با آموزش نکات مفید به مخاطبان، آنها را در مواجهه با آسیب های اعتیاد توانمند سازد.

مجموعه «خانواده ها بدانند» در 42 قسمت 50 دقیقه ای به تهیه کنندگی سید جلال چاوشیان و کارگردانی جمشید بیات ترک درگروه آموزش های حرفه ای شبکه آموزش به مدیریت صمد پورنصاری در حال تولید می باشد و از هفته آینده به روی آنتن می رود.

در این مجموعه کارشناسان خبره ای همچون دکتر روشن پژوه، دکتر براتی سده، دکتر رضازاده، دکتر قدیر زاده، دکتر فرهودیان، دکتر صفاتیان، دکتر صرامی و شمار دیگری از روانپزشکان و درمانگران نام آشنای حوزۀ اعتیاد در آن حضور می یابند.

گفتنی است، امیرحسین مدرس اجرای برنامه را بر عهده دارد و میان برنامه های مفصلی برای برنامه تدارک دیده شده است که از آن جمله می توان به بازخوانی پرونده های معتادان، شناخت عوارض مواد مخدر، نمایش مجازاتهای اجتماعی اعتیاد و ... اشاره کرد.

مجموعه «خانواده ها بدانند» هر چهارشنبه ساعت 21 از شبکه اموزش سیما به روی آنتن می رود. (روابط عمومی شبکه آموزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها