روی موج صدا

جنگ ایران و توران با صدای امیرحسین مدرس

امیرحسین مدرس داستانی از شاهنامه را فردا در رادیو ایران روایت می‌کند.
کد خبر: ۶۷۸۶۸۵
جنگ ایران و توران با صدای امیرحسین مدرس

محمدحسین کیانپور، نویسنده و سردبیر برنامه قصه ظهر جمعه گفت: امیرحسین مدرس جنگ ایران و توران را روایت می‌کند. داستان درباره سپاه ایران است که به طرف کشور توران حرکت می‌کند و در ناحیه‌ای به نام کلات به دژی می‌رسد که در آنجا فرود، پسر سیاوش با سپاهش زندگی می‌کند که بین سپاه ایران و فرود درگیری به وجود می‌آید.حسن بنایی تهیه‌کننده برنامه قصه ظهر جمعه است که ساعت 13 و 45 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود.

یک آسمان محبت از رادیو تهران

برنامه «یک آسمان محبت» امروز با موضوع سالمندمداری ساعت 10 از رادیو تهران پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، این برنامه، کاری از دفتر شهرستان‌های رادیو تهران است که پنجشنبه‌ها ساعت 10 تا 11 پخش می‌شود.

این برنامه مستندی گزارشی درباره سالمند است، با این نگاه که سالمندی پایان راه نیست، هنوز بسیاری از سالمندان هستند که می‌توانند منشا اثر، کارآفرین، مشاور و همفکر جوانان باشند، سالمندی می‌تواند سن پختگی و اثرگذاری برای جامعه و خانواده باشد. این برنامه هر بار سراغ یک سالمند ساکن از شهرستان‌های استان تهران می‌رود که آن سالمند هنوز کار و فعالیت می‌کند و کارآفرین و معتمد محل است.

مهربان باشیم در رادیو معارف

رادیو معارف در برنامه «مهربان باشیم» به مصادیق ضرب‌المثل هر آن کس که دندان دهد، نان دهد می‌پردازد.

در این برنامه حجت‌الاسلام محمد سعیدی آریا کارشناس در حوزه سلامت معنوی با تشریح این ضرب‌المثل از دیدگاه آیات و روایات به آموزه‌های دینی از قبیل توکل به خدا، اعتماد به رازقیت خداوند و توجه به افزایش فرزند و نگران نبودن از معیشت فرزندان اشاره خواهد کرد.

پخش «چند می‌گیری گریه کنی» از رادیو نمایش

فیلم سینمایی «چند می‌گیری گریه کنی» به کارگردانی شاهد احمدلو فردا ساعت 18 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنر‌های نمایشی رادیو، این فیلم به نویسندگی محسن تنابنده قصه پیرمردی است که مقیم آمریکاست و زمانی که می‌فهمد در آستانه مرگ قرار گرفته به ایران می‌آید تا در وطن خود بمیرد و چون دوست و فامیلی در کشورش ندارد، سراغ آدم‌هایی را می‌گیرد تا پس از مرگش برایش عزاداری کنند.فرشاد آذرنیا تهیه کنندگی و سردبیری، آرمان غفاریان گویندگی و تنظیم رادیویی و علی حاجی‌نوروزی صدابرداری این فیلم را بر عهده دارند.در این فیلم ابوالفضل پورعرب، منوچهر نوذری، شهرام حقیقت‌دوست، الناز شاکردوست، حمید لولایی، نیکو خردمند، محبوبه بیات، اسدالله یکتا و... بازی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها