این هشدارها را جدی بگیرید تا قربانی سارقان نشوید

شگردهای مجرمان نوروزی

معاون دادستان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند پنج نفره که مسلحانه از منازل مردم سرقت می‌کردند، خبر داد و گفت: باند مذکور در یک عملیات منسجم دستگیر و در بازرسی صورت گرفته، سه قبضه اسلحه و دوعدد بی‌سیم و یکصد فشنگ جنگی و یک قطار خشاب از سارقان، کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۷۱۳۶۶۲

جام جم سرا: محمد ضیاءالدینی افزود: متهمان دستگیر شده به نام‌های «الف - س»، «ع- ج»،«م-م»،«ح-خ» و «م - ن» در تحقیقات اولیه به سرقت مسلحانه سه دستگاه موتورسیکلت و ورود به عنف چهار منزل با سوءاستفاده از لباس نظامی اعتراف کردند و تلاش برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.
ضیاءالدینی اضافه کرد: سارقان با سوءاستفاده از لباس نظامی و با در دست داشتن اسلحه و بی‌سیم و جعل حکم ورود به منازل افراد در شب، تقاضای بازرسی منازل را می‌کردند که پس از باز کردن در منزل توسط صاحب آن، با سرقت کلیه وجوه داخل منزل متواری می‌شدند.
معاون دادستان منوجان گفت: شگرد این افراد نصب شماره‌های جعلی روی پلاک اصلی خودرو بوده، تا مورد شناسایی واقع نشوند. ضیاءالدینی گفت: سرکرده این گروه، سارق مسلحی است که پرونده‌ای به اتهام حمل 250 کیلو موادمخدر دارد، وی پس از دستگیری به جرائم خود اعتراف کرد.
وی با اشاره به این‌که ورود ماموران به منزل باید حتما با حکم قضایی باشد، به شهروندان توصیه کرد؛ در زمان مراجعه ماموران به در منزل حتما کارت شناسایی معتبر و حکم قضائی را از آنان درخواست کنند. (آرمان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها