آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده اعلام شد

حمله میلیاردی موش​ها

فیلم سینمایی «شهرموش‌ها 2» طی مدت 9 روز نمایش توانست گیشه خود را به بیش از 1 میلیارد و نیم افزایش دهد و به فروشی بی‌سابقه دست پیدا کند.
کد خبر: ۷۱۳۵۲۱
حمله میلیاردی موش​ها

به گزارش فارس، فیلم سینمایی شهر موش‌های 2 ساخته مرضیه برومند تا پایان روز گذشته پنج‌شنبه 13 شهریور ماه با فروشی قابل توجه مواجه شد و خود را در باشگاه میلیاردی‌های اکران 93 قرار داد.

امیر قطبی مدیر بخش موسسه فیلم‌ایران فروش این فیلم را تنها در روز پنج‌شنبه 177 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: شهر موش‌های 2 شب گذشته با فروشی بی‌سابقه و استقبال بسیار خوبی در سینماهای کشور روبرو شد.

قطبی اظهارداشت: اکثریت سینماهای شهر تهران که نمایش شهرموش‌های 2 را برعهده دارد شب گذشته تا پاسی از شب سانس فوق‌العاده داشتند و این فیلم تنها فیلم کودکی است که کودکان برای تماشای آن تا 3 و 4 بامداد بیدار مانده‌اند.

وی افزود: این فیلم در 9 روز نمایش تا پایان روز گذشته یک میلیارد و 507 میلیون تومان از گیشه را با دراختیار داشتن 30 سینما در کشور به خود اختصاص داده است. همچنین فروش شهر موشه‌های 2 در شهرستان نیز به 500 میلیون تومان رسیده است.

بنابراین گزارش فیلم سینمایی کلاشینکف ساخته سعید سهیلی نیز به فروش 1 میلیارد و 675 میلیون تومانی دست یافت.

امیر قطبی فروش این فیلم را طی 40 روز نمایش در سینماهای تهران یک میلیارد و 75 میلیون تومان و در شهرستان 600 میلیون تومان اعلام کرد.

براساس این گزارش؛ فیلم سینمایی ردکارپت ساخته رضا عطاران که 9 روز پیش سرگروهی خود را به فیلم مرضیه برومند واگذار کرد در حال حاضر 20 سالن سینما در کل کشور در اختیار دارد و با این اوصاف به فروش 3 میلیارد و 90 میلیون تومانی رسیده است. این در حالی است که آخرین ساخته رضا عطاران طی 68 روز نمایش تا پایان روز گذشته یک میلیارد و 850 میلیون تومان در تهران و یک میلیارد و 240 میلیون تومان در شهرستان به فروش رسیده است.

فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می‌آیند» ساخته حامد محمدی هم خود را به جمع میلیاردی‌ها نزدیک می‌کند.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری فروش این فیلم را تا چهارشنبه 9 میلیون تومان و پنجشنبه 21 میلیون و 5500 تومان اعلام کرد و افزود: فروش این فیلم در تهران 612 میلیون و 800 هزار تومان و در شهرستان 235 میلیون تومان بوده است که با این حال با گیشه 847 میلیون 800 هزار تومانی روبرو شده است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «آذر،شهدخت،پرویز و دیگران» نیز جز فیلم‌هایی است که گیشه خود را از 1 میلیارد تومان عبور داده است.

این فیلم با در اختیار داشتن 30 سینما و 43 روز نمایش در کشور تا پایان روز گذشته 13 شهریورماه در تهران 807 میلیون تومان و در شهرستان 250 میلیون تومان به فروش رسیده است و به این ترتیب 1 میلیارد و 150 میلیون تومان سهم آخرین ساخته بهروز افخمی از گیشه سینماهای کشور بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها