مخالفت همه جانبه با مهرداد پولادی

جام جم ورزشی : حضور مهرداد پولادی در باشگاه الشحانیه قطر به معمای بسیار پیچیده ای تبدیل شده است.
کد خبر: ۷۱۳۴۰۲
مخالفت همه جانبه با مهرداد پولادی

به گزارش جام جم ورزشی ، از نظر بسیاری پیوستن پولادی که دیگر دلش با پرسپولیس نیست به تیم الشحانیه پرسپولیس صد در صد غیر قانونی است. امروز علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم به این موضوع واکنش نشان داد.

امروز رحیمی در برنامه ورزش و مردم گفت: هر ورزشکاری در هر کشوری می‌تواند قرارداد ببندد اما برای رسمی شدن قراردادش همان باشگاه به فدراسیون کشور بازیکن و برای گرفتن ITC نامه می‌زند، بنابراین باشگاه پولادی برای دریافت ITC حتما باید به فدراسیون ما نامه بزند و فدراسیون هم موظف است از ما استعلام بگیرد. البته ما مدارکی داریم که نشان می دهد پولادی بازیکن پرسپولیس است و نمی‌تواند به غیر از تیم ما جای دیگری بازی کند. هر قراردادی یا هر توافقی کرده باشد هیچ اعتباری ندارد. من با پولادی و مدیر برنامه‌هایش جلسه داشتم. او معتقد است که در سال 91 و 92 با وی بدرفتاری شده و من گفتم بیا صحبت کنیم. هنوز امیدوارم برگردد و برای ما بازی کند.

همچنین هوشنگ نصیرزاده کارشناس مسائل حقوقی فوتبال در گفت و گو با همین برنامه درباره موضوع جدایی پولادی از پرسپولیس گفت: پولادی با پرسپولیس قرارداد سه ساله امضا کرده بود که یک سال پیش در تاریخ 5 خرداد با توافقی که با رویانیان داشت یک سال از این قرارداد کم شد اما برگه متمم کسر قرارداد پولادی هیچ‌گاه به فدراسیون تحویل داده نشد تا امروز این موضوع برایش دردسرساز شود با این حال این مدرک در اختیار خود پولادی قرار دارد.

وی ادامه داد: در صورتی که پولادی به باشگاه قطری بپیوندد این باشگاه از فدراسیون فوتبال ایران درخواست ITC می‌کند و فدراسیون نیز این موضوع را به باشگاه پرسپولیس ارجاع می‌دهد و چون پولادی با پرسپولیس قرارداد دارد درخواست باشگاه قطری از طریق فدراسیون ایران بازگشت داده می‌شود.

نصیرزاده یادآور شد: در این صورت کار پولادی به فیفا کشیده خواهد شد که باز هم دو حالت به وجود خواهد آمد. اگر پولادی شکایت کند که فیفا به خاطر این موضوع که دعوا بین یک بازیکن و باشگاه ایرانی است به آن ورود نمی‌کند اما اگر باشگاه قطری شکایت کند احتمالاً یک ITC موقت برای پولادی صادر می‌شود اما حق شکایت برای پرسپولیس وجود دارد و می‌تواند با شکایت از باشگاه قطری از آنها غرامت بگیرد. در واقع هم پولادی و هم پرسپولیس می‌تواند در این پرونده برنده شوند که این موضوع به نوع دفاع آنها بستگی دارد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها