یک دستگاه اتوبوس بین‌شهری در جنوب سیستان و بلوچستان واژگون شد و هشت نفر از مســافران بشدت زخمی شدند.
کد خبر: ۷۱۳۱۲۳

به گزارش مهر، بامداد چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا که از زاهدان عازم بندر چابهار بود در محور ارتباطی سرباز ـ چابهار واژگون شد.فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در این باره گفت: این خودروی مسافربری به دلیل سرعت غیرمجاز در 25 کیلومتری پاسگاه پلیس راه جکیگور دچار سانحه شد.سرهنگ محمدرضا کورسی افزود: این اتوبوس 21 مسافر داشت که هشت نفر از آنها مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی یادآور شد: علت واژگونی این وسیله نقلیه سرعت زیاد و توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه بود.

برخورد 15 خودرو با هم در تصادف رانندگی

در گزارشی دیگر، در پی تصادف زنجیره‌ای در محور شیراز ـ مرودشت استان فارس، یک دستگاه تریلر با 14 دستگاه خودرو برخورد کرد که بر اثر آن یک نفر مصدوم شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین پلیس راه شمالی استان فارس در این باره گفت: در این تصادف چهار دستگاه تریلر، دو دستگاه خودروی پژو 405، دو خودروی پراید، یک دستگاه مگان، مزدا 3، سمند، ام.وی.ام، پاترول و خودروی وانت با یکدیگر برخورد کردند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: با گزارش موضوع به پلیس و اورژانس، ماموران انتظامی و راهور و نیز تکنیسین‌های اورژانس به محل حادثه در محور شیراز ـ مرودشت اعزام و متوجه شدند ابتدا یکی از خودروهای تریلر با سه تریلر دیگر و همچنین دو دستگاه پژو و پراید پارک شده در کنار جاده و سپس با بقیه خودروها برخورد کرده و این تصادف زنجیره‌ای رخ داده است. وی یادآور شد: تکنیسین‌های اورژانس سرنشین و رانندگان را از خودروهای تخریب شده خارج و مشخص شد آنها آسیب جدی ندیده‌اند و فقط راننده تریلر حادثه‌ساز، زخمی شده بود که به بیمارستان منتقل شد. کارشناسان پلیس راهوردر بررسی اولیه، علت تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده تریلر خطاکار عنوان کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها