فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن گمشده، حمله به وال‌استریت، نگین هفت دریا، در جستجوی آرامش، پهلوان روشن، هدیه به‌یادماندنی، دزد و قهرمان 1 و 2، برگشت‌ناپذیر، هوک، مامور مکینتاش، صخره مرجانی، ریو، ستایش، جان و مرجان، تبسم گرگ، آرزوهایت را به خاک نسپار، کوچولوی خیال‌پرداز، سفر به دهلی و 20 هزار فرسنگ زیر دریا امروز و فردا از شبکه‌های تلویزیون به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۷۱۳۱۱۴

شبکه یک

امروز: ساعت 22، گمشده

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، حمله به وال‌استریت

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «گمشده» در ژانر حادثه‌ای خانوادگی محصول 2010 آمریکا و به کارگردانی جورج ارشامر، امروز ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «حمله به وال‌استریت» محصول 2013 کانادا و در ژانر حادثه‌ای ـ پلیسی به کارگردانی یوو بال، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک به نمایش درمی‌آید.داستان فیلم به نظام اقتصادی آمریکا اختصاص دارد. دومنیک پارسل، آرین کارپلاک و ادوارد فورلانگ از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

شبکه دو

امروز: ساعت 9 و 30 دقیقه، نگین هفت دریا/ ساعت 23 و 30 دقیقه، در جستجوی آرامش

فردا: ساعت 8، پهلوان روشن/ ساعت 17 و 30 دقیقه، هدیه به‌یادماندنی

انیمیشن «نگین هفت دریا» تولید مرکز پویانمایی صبا و به‌کارگردانی عباس محبی، امروز ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «در جستجوی آرامش» به کارگردانی مارتین گویگوی، امروز ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. در این فیلم لارن هولی و یان سامل هالدر بازی کرده‌اند.

انیمیشن «پهلوان روشن» تولید مرکز پویانمایی صبا و به کارگردانی سلمی افکاری، فردا ساعت 8 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

فیلم تلویزیونی «هدیه به‌یادماندنی» به کارگردانی سیدحمیدرضا رفایی و تهیه‌کنندگی علی حجازی‌مهر، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد.

کامران تفتی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، زهرا سعیدی، امیر مهدی‌کیا، روشنک عجمیان و حسن تسعیری در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: ساعت 11 و 30 دقیقه، دزد و قهرمان 1

فردا: ساعت 10، دزد و قهرمان 2/ ساعت 16، برگشت‌ناپذیر

فیلم سینمایی «دزد و قهرمان 1» به کارگردانی لودوویکو گاسپارینی محصول 2010 ایتالیا، امروز ساعت 11 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

این فیلم روایت سال‌های1910 تا 1930 است که ایتالیا درگیر جنگ بود. به‌په فیورلا، سیمون گاندولفو، رافائلا رئا، سارا مائسری و آنا فروتسو در این فیلم بازی کرده‌اند. همچنین قسمت دوم فیلم سینمایی «دزد و قهرمان»، فردا ساعت 10 از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «برگشت‌ناپذیر» به کارگردانی امیراحمد انصاری، فردا ساعت 16 از شبکه سه پخش می‌شود. حشمت آرمیده، محسن نجفی، شاهرخ استخری، علیرضا کمالی، امیرحسین صدیق و ماه‌چهره خلیلی در آن بازی می‌کنند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، هوک

فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، مامور مکینتاش

فیلم سینمایی «هوک» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، امروز ساعت 15 از شبکه چهار پخش می‌شود.

داستین هافمن، رابین ویلیامز، جولیا رابرتز، باب هاسکینز، مگی اسمیت و کارولین گودال در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «مامور مکینتاش» به کارگردانی جان هیوستون، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید. در این فیلم پل نیومن و جیمز میسون بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، صخره مرجانی

فردا: ساعت 40 دقیقه بامداد، جان سخت 4 ‌/ ساعت 9، ریو‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، زن خوب، مرد خوب ‌/‌ ساعت 21 و 45 دقیقه، ضریب سرد

فیلم سینمایی «صخره مرجانی» به کارگردانی مارک‌ای. زد. دیپه، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم درک بل، اندی دیک و فرن درسچر بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «جان سخت 4» به کارگردانی لن ویزمن، فردا 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود.

بروس ویلیس، تیموتی اولی فنت، جاستین لانگ و مگی کیو در فیلم سینمایی «جان سخت4» بازی کرده‌اند.

انیمیشن «ریو» به کارگردانی کارلوس سالدانها، فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود. جسی ایزنبرگ، آنی هاتاوی، جورج لوپز و لزلی من در این فیلم بازی ‌کرده‌ا‌ند.

فیلم تلویزیونی «زن خوب، مرد خوب» به کارگردانی علی اسداللهی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، مجید واشقانی، فریبا نادری، عباس جمشیدی، علی سلیمانی، شیما نیکپور، یوسف قربانی، هانیه سعیدی و محمدرضا خانلو در فیلم تلویزیونی زن خوب، مرد خوب بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی ضریب سرد به کارگردانی هیو جانسون، فردا ساعت 21 و 45 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید.

کیوبا گودینگ جی آر، اسکیت اولریچ و چیتر فرث در فیلم سینمایی «ضریب سرد» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

امروز: ساعت 24، جان و مرجان

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، تبسم گرگ

فیلم تلویزیونی «جان و مرجان» به کارگردانی مجید شیرودی، امروز ساعت 24 از شبکه شما پخش می‌شود. ناصر ممدوح، اسماعیل خلج، نیلوفر شهیدی و گلچهره دانش در این فیلم تلویزیونی به تهیه‌کنندگی مهدی نجارپیشه تولید مرکز سیستان و بلوچستان بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «تبسم گرگ» به کارگردانی جواد علیزاده و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما به نمایش درمی‌آید. لیلا برخورداری، رضا نامدار، امیر محاسبتی، داوود عین‌آبادی و محمد دلگشا بازیگران این فیلم هستند.

شبکه آموزش

فیلم سینمایی «کوچولوی خیال‌پرداز» محصول 2009 نروژ به کارگردانی اسلیک انگمارک، فردا ساعت 10 صبح از شبکه آموزش پخش می‌شود. آدریان گرونویک، پتروس ای.کریستن‌سن و پرنیل سورنسن در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

شبکه پویا

امروز: ساعت 21، سفر به دهلی

فردا: ساعت 21، 20 هزار فرسنگ زیر دریا

انیمیشن «سفر به دهلی»، امروز ساعت 21 از شبکه پویا پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است که گروهی از حیوانات راهی سفر به دهلی می‌شوند تا به پارلمان رفته و از آنها بپرسند که چرا جنگلی که در آن زندگی می‌کنند، در آستانه نابودی قرار گرفته است.

انیمیشن «20 هزار فرسنگ زیر دریا» فردا ساعت 21 از شبکه پویا به نمایش درمی‌آید. داستان این انیمیشن یک موضوع تخیلی و علمی است که مردم جهان متوجه موجودی ناشناس می‌شوند که در اعماق آب‌ها زندگی می‌کند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «آلیس در سرزمین عجایب»، «بانتی و بابلی»، «آخرین پرواز»، «تعقیب کوبنده» و «نمایش ترومن» امروز و فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «میان زمین و آسمان»، «نترس2»، «نجات فرمانده یانگ»، «دورویی» و «شگفت انگیزان» فردا ساعت 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها