پخش مجموعه «انقلاب زیبا» آخر هفته جاری به پایان می رسد.
کد خبر: ۷۱۲۴۴۶
«انقلاب زیبا» آخر هفته تمام می‌شود
سریال «انقلاب زیبا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده که از چهار هفته پیش در شبکه یک آغاز شده، این هفته به پایان می رسد. این مجموعه که در 22 قسمت تولید شده طبق تصمیم مدیران شبکه بر خلاف سه هفته اخیر، پنجشنبه و جمعه این هفته نیز روی آنتن خواهد رفت تا پرونده آن بسته شود.
البته زمزمه هایی مبنی بر احتمال تولید سری دوم سریال هم از هم اکنون شنیده می شود و گویا سازندگان در قسمت آخر هم به نحوی پایان بندی را طراحی کرده اند که این امکان وجود داشته باشد.
همچنین قرار است دوشنبه هفته آینده برابر با 17 شهریور به مناسبت فرا رسیدن قیام 17 شهریور و کشتار جمعی از مردم به دست ماموران رژیم پهلوی، نسخه ای از این مجموعه در قالب یک تله فیلم 120 دقیقه ای از شبکه یک به پخش برسد. پخش مجموعه «معراجیها» به کارگردانی مسعود ده نمکی نیز دو هفته دیگر از شبکه یک به جای «انقلاب زیبا» آغاز خواهد شد.

«انقلاب زیبا» با بازی آتیلا پسیانی، مجید مظفری، علیرضا کمالی، آزاده صمدی، مجید واشقانی، شقایق فراهانی و... که بر اساس فیلمنامه ای از حامد عنقا تولید شده، قصه بازگشت یک مامور رده بالای سابق ساواک را پس از سالها دوری به کشور روایت می کند که با ورود او به زندگی تنها دخترش، حوادث پیچیده و مرموزی شکل می گیرند.

نوآوری های تکنیکی و ابداعات تدوینی در کنار کارگردانی شسته رفته و بازیهای متناسب، از جمله ویژگیهای «انقلاب زیبا» است که به اذعان منتقدان طرحی نو را در مجموعه سازی در تلویزیون کشورمان در انداخت. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها