با رای کمیته انضباطی

پرسپولیس و ملوان جریمه شدند

جام جم ورزشی: سخنگوی باشگاه استقلال با بیان این که منظور بهرام افشارزاده کسر 30 درصد از قرارداد بازیکنان نبوده است، گفت: در جلسه هیات مدیره بحث کاهش قراردادها مورد بررسی قرار نگرفت.
کد خبر: ۷۰۹۸۸۰
خبری از کسر 30 درصدی قرارداد استقلالی‌ها نیست

با بیان این که از اظهارات افشارزاده درباره کاهش قراردادها سوءتعبیر شده است، گفت: متاسفانه یک اشتباه و سوء‌تفاهم از صحبت‌های آقای افشارزاده صورت گرفته و عده‌ای فکر می‌کنند که بنا دارد 30 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را کم کند. این قضیه صحت ندارد و منظور آقای افشارزاده این بوده که ما 30 درصد صرفه جویی در قراردادهایمان نسبت به سال گذشته داشته‌ایم. شما اگر 20 درصد تورم و بحث مالیات را کنار آن بگذارید به همان 50 درصد صرفه جویی در قراردادها که پیش‌تر اعلام کرده بودیم می‌رسیم.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت بازی قبلی استقلال، ما در جلسه هیات مدیره حتی بحث کاهش قراردادها را هم بررسی نکردیم که بخواهیم به تصمیم خاصی برسیم. از سویی دیگر برای تصمیم گیری درباره قراردادها نیاز است خود آقای قلعه‌نویی نیز حضور داشته باشند. ایشان سرمربی تیم است و آگاهی بهتری نسبت به تیم دارد. قطعا بدون نظر ایشان چیزی در این باره تصویب نخواهد شد.

سخنگوی باشگاه استقلال در پایان اضافه کرد: مساله نهایی که می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که اگر قرار باشد ما به سقف بودجه مورد نظر وزارت ورزش و جوانان برسیم با کسر درصد ناچیزی از بازیکنان این اتفاق رخ می‌دهد و آنقدر این رقم کم خواهد بود که مشکلی برای تیم ایجاد نکند.

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها