با رای کمیته انضباطی

پرسپولیس و ملوان جریمه شدند

جام جم ورزشی: کمیته انضباطی آرای خود را در مورد بازیکنان و تیم‌های مختلف لیگ برتر اعلام کرد.
کد خبر: ۷۰۹۹۸۴
پرسپولیس و ملوان جریمه شدند

به گزارش جام جم ورزشی ، و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و پرسپولیس در حالی در انزلی برگزار شد که از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلفاتی مبنی بر فحاشی علیه تیم مقابل، اعتراض به داوری و پرتاب سنگ به سمت داور مسابقه صورت گرفت.

برهمین اساس کمیته انضباطی تیم ملوان انزلی را مبلغ 50 میلیون ریال و تیم پرسپولیس را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. بنا بر اعلام این کمیته در صورتیکه تماشاگران تیم‌های فوق در مسابقات بعدی نیز مرتکب تخلفاتی شوند، با تشدید تنبیهات روبرو شده و این تیم‌ها به برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم خواهند شد.

همچنین در مسابقه صنعتی خوزستان با فولاد خوزستان که روز 28 مردادماه برگزار شد، از سوی بازیکن و سرپرست تیم صنعتی خوزستان تخلفاتی صورت گرفت. در همین راستا کمیته انضباطی بهمن روشنایی سرپرست تیم را به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی و عبدالهادی خنیفر بازیکن تیم صنعتی خوزستان را به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم کردند که در صورت تکرار، تنبیهات شدیدتری علیه این تیم اعمال خواهد شد.

از سوی دیگر و در جریان آن بازی، تماشاگران تیم صنعتی خوزستان تخلفاتی انجام دادند که طبق ماده 79 آئین‌نامه، کمیته انضباطی این تیم را به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

ضمن اینکه اولاف یانسن مربی تیم راه‌آهن تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیم داور در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان از هفته چهارم لیگ برتر صورفت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی وی را یک جلسه محروم و به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها