رمان معروف دکتر ژیواگو اثر بوریس لئونیدوویچ پاسترناک نمایش رادیویی شد.
کد خبر: ۷۰۶۸۷۴
دکتر «ژیواگو» به رادیو نمایش می‌آید

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این رمان با تنظیم رادیویی حسین فلاح، داستان زندگی پزشک روسی به نام یوری آندریویچ ژیواگو را روایت می‌کند. پس از انقلاب 1917، هنگامی که دکتر ژیواگو نخستین‌بار به مسکو بازمی‌گردد، سرایدارشان مارکل از او استقبال می‌کند و...

این نمایش به کارگردانی محمد عمرانی، تهیه‌کنندگی عذرا وکیلی، گویندگی مریم نشیبا و با هنرمندی رضا عمرانی، مهین نثری، ایوب آقاخانی، مجید حمزه، علی تاجمیر، عبدالعلی کمالی، امیرعباس توفیقی، حمید یزدانی، امیر جوشقانی و به صدابرداری پیروز صدرایی ساعت 23 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

قدرشناسی در «خانه ما»

نقش قدرشناسی و سپاسگزاری بر سلامت روان را در برنامه «خانه ما» شبکه رادیویی سلامت بشنوید.این برنامه با ساختار ترکیبی و نمایشی کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی است. پریناز بنیسی، روان‌شناس با حضور در برنامه خانه ما امروز از ساعت 19 و 10 دقیقه به مدت 20 دقیقه، نقش قدرشناسی و سپاسگزاری بر سلامت روان را بررسی می‌کند.

فرهنگ ایرانی در افق روشن

برنامه «افق روشن» شبکه رادیویی سلامت امروز به این سوال که آیا فرهنگ ایرانی می‌پذیرد که مثلا دختری سی ساله، بچه‌ای را به فرزندخواندگی قبول کند؟ پاسخ می‌دهد.

در این برنامه محمد آذین، دکترای حقوق خصوصی و فرح همایون‌پور، رئیس اداره مراقبت از کودکان سازمان بهزیستی به بررسی دیدگاه فرهنگ ایرانی در این زمینه می‌پردازند. این برنامه از ساعت 9 و 10 دقیقه به مدت 50 دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

میوه زندگی برای کودک و موبایل

برنامه «میوه زندگی» امروز ساعت 11 با پاسخگویی به پرسش‌های والدین درباره کودک و موبایل همراه شنوندگان رادیو تهران است.

این برنامه کاری از گروه معارف و تربیت رادیو تهران است که به موضوع تربیت فرزندان اختصاص یافته و با موضوع کودک و موبایل به پرسش‌های خانواده‌ها پاسخ می‌دهد. از موضوع‌هایی که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود، می‌توان به مواردی همچون خجالتی بودن کودک، تماشای تلویزیون و کودک، عصبانیت و فریاد کودکان و مادران شاغل و کودکان زیر دو سال اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها