با مرگ یکی دیگر از مصدومان

شمار قربانیان آنتونوف به 40 نفر رسید

یک هفته بعد از سقوط هواپیمای آنتونوف۱۴۰، متأسفانه شنبه شب گذشته، ۲۵ مرداد مصطفی مزرعتی، مستندساز کاشانی، به دلیل سوختگی شدید به دیار ابدی شتافت.
کد خبر: ۷۰۶۵۴۷
شمار قربانیان آنتونوف به 40 نفر رسید

جام جم سرا:مصطفی مزرعتی، مدیر مؤسسه فیلمسازی سیمانمای ماندگار کاشان که در بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری تهران بستری شده بود،نه شب گذشته بعد از یک هفته از حادثه سقوط هواپیمای آنتونوف۱۴۰ جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار معبود رفت.

روز گذشته همسر مصطفی مزرعتی بعد از یک هفته بیهوشی بر اثر سوختگی شدید به هوش آمد.

امیر مزرعتی و مصطفی مزرعتی دو برادر مستندساز و از مدیران مؤسسه فیلم سازی سینمای ماندگار کاشان به همراه خانواده خود شهربانو شوکتی، زهره شکاری و پسر خردسال خود محمدپارسا مزرعتی برای تهیه مستند دو قسمتی تلویزیونی ‹‹ دیار ماندگار›› در طبس با هواپیمای آنتونوف ۱۴۰ از فرودگاه مهرآباد تهران عازم طبس شدند، اما هواپیمای حامل آنان دقایقی پس از صعود دچار نقص فنی شد و حین بازگشت به باند فرودگاه و پرواز در ارتفاع پایین تعادل خود را از دست داد و ضمن برخورد با برخی موانع و جدا شدن دم و بال هواپیما، در ‌‌نهایت در خیابان مینا شهرک آزادی تهران سقوط کرد و چند ثانیه بعد منفجر شد و در آتش سوخت.

در این سانحه ۳9 نفر از مسافران و خدمه و کادر فنی پرواز در دم جان باختند، ۱۰ نفر هم مصدوم و پس از حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

با فوت مصطفی مزرعتی آمار قربانیان این حادثه به 40 نفر رسید.(ایلنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها