درخشش تیمهای ایرانی در مسابقات جهانی روبوکاپ ژاپن

تیمهای ایرانی شرکت کننده در نهمین دوره مسابقات جهانی روبوکاپ که در اوزاکای ژاپن برگزار شد با 4 مقام اولی ، 4 مقام دومی و 2 مقام سومی دوباره درخشیدند.
کد خبر: ۷۰۵۸۲

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، تیم اریا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته شبیهسازی سه بعدی فوتبال ، تیم دانشکده شهید باهنر شیراز و تیم کاوه از دانشگاه صنعتی شریف به طور مشترک در رشته توسعه محیطهای شبیهسازی فوتبال سه بعدی ، تیم از دانشگاه صنعتی شریف رشته شبیهسازی روباتهای امداد موفق به کسب مقام اول شدند.
بنابر این گزارش تیم اریا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته شبیهسازی مربی فوتبال ، تیم کاسپین از دانشگاه علم و صنعت در رشته شبیهسازی روباتهای امداد ، تیم اریا از دانشگاه صنعتی اصفهان در بخش ضربات پنالتی رباتهای انسان نما و تیم خلیج فارس از دبیرستان شهید اژهای اصفهان در لیگ دانشاموزی حائز رتبه دوم شدند.
این گزارش حاکی است تیمهای کاسپین از دانشگاه علم و صنعت در رشته شبیهسازی سهبعدی فوتبال و تیم کسری از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته شبیهسازی مربی فوتبال رتبه سوم را کسب کردند.
این مسابقات با حضور 419 گروه از سی و هشت کشور جهان برگزار شد که جمهوری اسلامی ایران با 64 گروه شامل 200 شرکت کننده پس از ژاپن میزبان مسابقات بیشترین شرکت کننده را داشت.
گفتنی است اعضای 4 تیم ایرانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در مسابقات روبوکاپ اوزاکای ژاپن شرکت کردند عصر امروز به تهران بازگشتند و تیمهای دانشگاه علم و صنعت ایران و صنعتی شریف به ترتیب در روزهای جمعه 31 تیر و شنبه اول مرداد به تهران بازخواهند گشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها