آخرین خبرها از سانحه سقوط هواپیما

معاون مدیریت بحران وزیر راه از آمدن اوکراینی‌ها به ایران برای بررسی جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده هسا خبر داد.
کد خبر: ۷۰۵۴۲۳

احمد مجیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضع بررسی جعبه سیاه هواپیما تصریح کرد: نامه‌نگاری‌هایی با طرف اوکراینی برای حضور آنها در بررسی جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده هسا انجام شده و افراد مورد اعتماد اوکراینی تا روزهای آینده وارد کشور می‌شوند تا مرحله بررسی جعبه سیاه هواپیما آغاز شود.

وی با اشاره به کشته شدن 38 نفر از سرنشینان هواپیمای سقوط کرده هسا تصریح کرد: فرآیند شناسایی کشته‌شدگان پرواز ایران 140 به پایان رسیده و تحویل اجساد آغاز شده است. مجیدی درباره دیر تحویل دادن اجساد این سانحه به خانواده‌هایشان، گفت:‌ با دستور قاضی قرار بود تا زمانی که تمامی جنازه‌ها شناسایی کامل نشده‌اند به خانواده‌ها تحویل نشوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به درگذشت یکی از نماینده‌های ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در حادثه سقوط هواپیما اظهار کرد: بنا شده تشییع جنازه این نماینده با هماهنگی‌هایی که صورت می گیرد مقابل مجلس انجام شود.

وی درباره وضع حادثه‌دیدگان و زخمی‌های سقوط هواپیمای ایران 140 نیز اظهار کرد: هفت نفر از مجروحان در بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری بستری هستند که وضع دو نفر از آنها با توجه به سوختگی بالای 80 درصد چندان مساعد نیست. دو نفر دیگر نیز به دلیل شکستگی و مجروحیت بدنی در بیمارستان خاتم‌الانبیا بستری شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها