انتقام خواستگار کینه‌جو از زن جوان در فضای مجازی

مرد جوان پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه‌اش تصاویر خصوصی او را در فضای مجازی منتشر کرد و از سوی پلیس فتــــای استان خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۴۵۹۰

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره به جام‌جم گفت: چند روز پیش زنی با حضور در پلیس فتا با ارائه شکایتی عنوان کرد، از طریق یکی از دوستانم اطلاع یافتم، تصاویر خصوصی من در فضای مجازی منتشر شده است، ابتدا موضوع را باور نکردم، اما پس از بررسی متوجه درستی آن شدم.

سرهنگ سیدمحسن عرفانی افزود: در پی این شکایت و دستور قضایی تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم اینترنتی آغاز شد تا این‌که کارآگاهان فتا ردپای یک مرد را در این زمینه به دست آوردند و او دستگیر شد.

با انتقال متهم به پلیس فتا و مواجهه حضوری با شاکی معلوم شد وی پیش از این خواستگار او بوده و پسر عموی شوهر شاکی است.وی یادآور شد: متهم با اعتراف به پخش تصاویر شاکی در فضای مجازی درباره انگیزه‌اش گفت وقتی به خواستگاری شاکی رفتم و او پاسخ منفی داد من نیز کینه او را به دل گرفتم. سرانجام وقتی این زن با پسرعمویم ازدواج کرد، تصمیم گرفتم تا شرایطی ایجاد کنم تا آنها از هم جدا شوند. یک روز با فریب پسرعمویم گوشی او را گرفتم سپس تصاویر خصوصی همسرش را سرقت کرده و آن را در فضای مجازی منتشر کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها