یکی از معتادان برای وادار کردن مادر این کودک به فروش مواد مخدر فرزند او را شکنجه داده است

شکنجه نوزاد 6 ماهه در دخمه معتادان

دو مرد معتاد به اتهام آزار یک پسر شش ماهه در شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی بازداشت شدند و تحقیقات برای دستگیری یک مرد دیگر در این زمینه ادامه دارد.
کد خبر: ۷۰۴۵۸۷

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: چند روز پیش زنی با حضور در کلانتری 12 این شهر و اعلام شکایتی عنوان کرد، شوهرم به دلیل خرید و فروش ماده مخدر دستگیر و به حبس ابد محکوم شده بود. خودم هم مدتی به همین اتهام در زندان بودم و تیر امسال آزاد شدم.

وی افزود: در این مدت نتوانستم کاری مناسب پیدا کنم. خانواده‌ام نیز مرا طرد کردند. بناچار روز حادثه به خانه یکی از آشنایانم رفتم و پسر شش ماهه‌ام به نام اردلان را به آنها سپردم و برای یافتن کار به دیگر محله شهر رفتم. وقتی بازگشتم تا کودکم را تحویل بگیرم متوجه شدم او با سیگار و سیم داغ از سوی دو معتاد در آن خانه سوزانده شده است.

سرهنگ ابوالقاسم باقری افزود: در پی این شکایت و دستور قضایی، دستگیری دو کودک‌آزار در دستور کار ماموران قرار گرفت و آنها با ورود به خانه، دو معتاد کودک آزار را پیش از فرار دستگیرکردند. متهمان با انتقال به کلانتری عنوان کردند، در سوزاندن نوزاد شش‌ماهه با سیم داغ و سیگار نقشی نداشتیم و مرد دیگری - در آن خانه که پاتوق معتادان بود - دست به کودک‌آزاری زد.

متهمان اضافه کردند: او می‌خواست با این کار زن شاکی را مجبور کند با وی در زمینه خرید و فروش ماده مخدر همکاری کند و ما فقط شاهد حادثه بودیم.

وی یادآور شد: نوزاد آسیب‌دیده درحالی که بی‌هوش بود و آثار کبودی و سوختگی روی بدنش دیده می‌شد، به بیمارستان حضرت ابوالفضل( ع) منتقل شد و تحت درمان قرار دارد.

درپی اظهارات متهمان و صدور قرار قانونی برایشان، آنها روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شهرستان کاشمر شدند. جستجو برای دستگیری دیگر متهم فراری و برملا شدن دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد.

این گزارش حاکی است، با دستور قضایی و بهبود کودک، با توجه به این‌که مادرش نیز صلاحیت لازم برای نگهداری از وی را ندارد، او تحویل اداره بهزیستی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها