به گفته یکی از پرسنل اورژانس بیمارستان پیامبران ۵ نفر از بازماندگان سانحه هوایی امروز به این بیمارستان انتقال یافته که یکی از آن‌ها به محض رسیدن به بیمارستان جان باخت و چهار نفر دیگر در بخش‌های جراحی بستری شدند. گفتگویی کوتاه با یکی از بازماندگان این سانحه هوایی را در ادامه بخوانید.
کد خبر: ۷۰۳۹۸۳
اولین گفت‌و‌گو با یکی از مجروحان سقوط هواپیما

جام جم سرا: علی دالوندی یکی از بازماندگان این سانحه درباره سقوط هواپیما گفت: موتور راست هواپیما اندکی پس از برخاستن از باند فرودگاه مهرآباد از کار افتاد، هیچ گزارشی از سوی خلبان و خدمه ارائه نشد اما مشخص شد که هواپیما قصد بازگشت به فرودگاه را دارد.

وی افزود: ظاهراً موقع برگشتن، بال هواپیما به جایی برخورد کرده و دچار سانحه شد. این اتفاق حدود سه دقیقه پس از پرواز و بلافاصله پس از برخاستن رخ داد. من در صندلی بال سمت راست هواپیما نشسته بودم. هواپیما پس از سقوط به زمین آتش گرفت و ما دچار سوختگی شدیم.

به گزارش جام جم سرا، این مصدوم حادثه هوایی بر فراز فرودگاه مهرآباد تهران افزود: الان به کمک مرفین امکان صحبت کردن دارم.

از سویی دیگر پرسنل مذکور اورژانس بیمارستان پیامبران گفت: سی تی اسکن و اقدامات درمانی اولیه برای این مصدومان انجام شده و به علت شدت سوختگی، ۴ تن از مصدومان باقیمانده برای ادامه درمان به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری اعزام می‌شوند. (دنیای صنعت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
فریبا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
۰
۰
تاكی شاهد از این حوادث باشیم اتوبوس اسكانیا وقطار وهواپیما بهترین وسیله در حال حاضر دوچرخه است بدون خطر
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
خانوم با عرض معذرت
اولا سانحه هوایی در هر جای جهان رخ می دهد. ولی تعداد این سوانح در كشورهای جهان سوم به دلیل بهره مندی از تكنولوژی پایین زیاد است.
ثانیا منظور شما از بهترین وسیله برای مسافرت توسط دوچرخه حتما این است كه مثلا مسیر تهران- مشهد را با خانواده با دوچرخه مسافرت كنیم آره؟
خانم اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
۰
۰
واقعا معلوم نیست تا كی باید شاهد این اتفاقات ناگوار و تلخ باشیم!!!!!!!
چرا؟
چرا؟
چرا؟

نیازمندی ها