سوژه‌های جنجالی مستند «مکث» در هفته‌های آینده

«مکث» شبکه 3 روی قلیان‌های میوه‌ای

پخش سری جدید مجموعه مستند «مکث» به تهیه کنندگی و کارگردانی اسلام فتحی سه شنبه 14 مرداد ماه از شبکه سه سیما آغاز می شود.
کد خبر: ۷۰۲۰۷۶
جزییات یک سرقت مسلحانه را در «مکث» ببینید

سری دوم مجموعه مستند «مکث» به موضوعاتی همچون سی دی های غیر مجاز، رمالی، شهرت، محیط زیست (بحران آب، قاچاق چوب و..)، سرقت خودرو و... می پردازد. بعضی از این موضوعات همچون خرافه گرایی در حوزه پزشکی نیز برای اولین بار در تلویزیون مورد بررسی قرار می گیرند.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که دارای 26 قسمت 45 دقیقه ای است. تاکنون روند تولید بیش از 6 قسمت از این مستند به پایان رسیده است و تولید بقیه قسمت ها همچنان ادامه دارد. یکی از ویژگی های بارز این مجموعه دسته بندی آن در قالب مستند های سوژه محور حادثه ای و روایی است که شرح دقیق و تصویری از نحوه وقوع رویداد را به بینندگان ارائه می کند.

در اولین قسمت این مجموعه که سه شنبه 14 مرداد ماه ساعت 22 و 30 دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما می رود، پرونده سرقت مسلحانه از یک بانک توسط 4 گروهی 4 نفره که اعضای آن میانگین سنی 26 سال دارند، بررسی می شود. این قسمت تصاویری از فرار اعضای باند با یک هلیکوپتر، تصاویر دوربین مخفی از حادثه سرقت و گفت و گو با رئیس آگاهی استان خراسان رضوی را در بر می گیرد.

مهدی حجازی پور به عنوان نویسنده، حسین ایزدی به عنوان پژوهشگر، حمیدرضا قریشی به عنوان مسئول هماهنگی این پروژه را همراهی می کنند.

برخی دیگر از عوامل تهیه این مستند نیز عبارتند از:

تدوین: غزل جولایی، محسن فتحی، تصویربرداران: رضا فتحی، آیرونیکس، احمد ابراهیمی، ساخت تیزر و تیتراژ: علیرضا طهماسبی، جمال محمدزاده و یوسف نوعی و... (روابط عمومی شبکه سه سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها