شش عضو یک باند خانوادگی که 720 هزار دلار از یک مرد صراف در جاده شهرستان شوش ـ تهران سرقت کرده بودند، از سوی ماموران اداره اطلاعات نیروی انتظامی دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۰۸۴۸۶
سرقت 720 هزار دلاری در جاده

فرمانده انتظامی استان خوزستان در این باره به جام‌جم گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر سرقت مسلحانه از یک مسافر اتوبوس حوالی شهرستان«شوش» و ربودن کیف حاوی 720 هزار دلار معادل دو میلیارد و 300 میلیون تومان با تهدید سلاح از مسافر اتوبوس که عازم تهران بود، ماموران تحقیق در این زمینه را آغاز کردند.

سردار محمدرضا اسحاقی افزود: در تحقیقات اولیه معلوم شد مرد مسافر یک صراف است و به تصور این که می‌تواند این میزان پول را بدون توجه دیگران با خود حمل کند، سوار اتوبوس شده است تا عازم تهران شود.

وی افزود: در مرحله بعدی با تحقیق از شاهدان عینی و چهره‌نگاری رایانه‌ای از سارقان مسلح و بررسی بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار، چهار نفر از سارقان و مخفیگاه آنها در یکی از محله‌های شهرستان شوش شناسایی شد و در عملیاتی گسترده، آنها دستگیر شدند.

رییس پلیس استان خوزستان تصریح کرد: ماموران با دستور قضایی به این محل وارد شده و شش سارق مسلح را در عملیات غافلگیرانه پیش از آن که فرصتی برای استفاده از سلاح پیدا کنند، دستگیر کردند و در بازرسی از محل، دلار‌های سرقتی از متهمان کشف شد.

سردار اسحاقی با هشدار به افرادی که قصد نقل و انتقال پول را دارند، گفت: نقل و انتقال پول زیاد امکان وسوسه سارقان را در پی دارد، بنابراین با رعایت موارد ایمنی در انتقال این محموله‌ها هرگز به صورت شخصی اقدام به جابه‌جایی پول نکرده و دیگران را از قصد و نیت خود مطلع نسازید.

با دستور قضایی برای متهمان، تحقیق از آنها برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها