جام جم ورزشی- مدافع تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد بازیکنان زیادی هستند که کارت معافیت پایان خدمت شان غیر قانونی و مشکل دار است.
کد خبر: ۷۰۱۴۵۸
اظهارنظر جنجالی عقیلی درباره کارت‌های معافیت بازیکنان

عقیلی درباره مشکل به وجود آمده در خصوص علی حمودی و اینکه گفته می‌شود او مشمول خدمت سربازی است، تصریح کرد: اینکه در این باره تخلفی صورت گرفته یا نه،‌ در حوزه نظام وظیفه است اما اگر قرار باشد قانون برای همه یکسان اجرا شود من اعتقاد دارم بازیکنان بیشتری هستند که کارت پایان خدمت‌شان مشکل دارد و معافی آنها قانونی نیست اما برای من این سؤال به وجود آمده که چرا در این چند سال کسی به دنبال این موضوع نبود و حالا همه یادشان افتاده که به این مسئله ورود کنند؟

وی ادامه داد:ای کاش حالا که قرار بود به این مسئله رسیدگی شود زودتر این کار انجام می‌شد تا تیم‌ها در زمانبندی و یارگیری به مشکل برنخورند و به نظرم این ایراد است که دو شب قبل از شروع مسابقات نام تعدادی را اعلام می‌کنند که نمی‌توانند بازی کنند و به نظرم باید این کار زودتر انجام می‌شد تا هم بازیکنان و هم تیم‌ها تکلیف‌شان را بدانند هر چند که اعتقاد دارم مقصر در این میان بازیکن نیست و کسی که کارت معافیت داده،‌ مقصر است و باید به دنبال این موضوع برود چرا که یک بازیکن 20 ساله از کجا می‌داند که باید به سراغ این مسائل برود؟ بازیکن جوان کم‌تجربه است و به دنبال این کارها نمی‌رود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها