روی موج صدا

فیلم قرنطینه در رادیو نمایش

فیلم سینمایی «قرنطینه» به کارگردانی منوچهر هادی امروز ساعت 9 صبح در قالب رادیو فیلم از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۹۷۹۱۳
فیلم قرنطینه در رادیو نمایش

داستان این فیلم درباره جوانی به نام سهیل است که با تکیه به ثروت پدرش، فقط به خوشگذرانی مشغول است. او شبی در بازگشت از یک مهمانی تصادف می‌کند و مجروح می‌شود. مقصر از صحنه می‌گریزد و دختری به نام سمیه او را به بیمارستان می‌رساند و....

در این فیلم حمید گودرزی، نیوشا ضیغمی، رضا عطاران، رضا رویگری، شهره سلطانی و... بازی می‌کنند. همچنین ایوب آقاخانی یک سریال 30 قسمتی با موضوع مهاجرت برای پخش از رادیو نمایش و رادیو صدای آشنا کارگردانی می‌کند. مهین نثری، شهین‌دخت نجف‌زاده، حمید منوچهری، احمد گنجی، فریدون محرابی و... از جمله بازیگران این نمایش هستند.

تحولات فرهنگی و اجتماعی
در رادیو سلامت

بــــرنامه «افق روشن» امروز با نگاهی آسیب‌شناسانه به بررسی تحولات فرهنگی و اجتماعی می‌پردازد. این برنامه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

افق روشن به سردبیری فاطمه شهبازی با حضور سرهنگ محمد وطن‌دوست، مدیر آموزش همگانی ناجا و محمد ثقفی، جامعه‌شناس مذهبی ساعت 9 و 5 دقیقه به مدت 50 دقیقه
پخش می‌شود.

جنایات رژیم صهیونیستی در رادیو ایران

برنامه «نگاه روز»، امروز ساعت 15 و 30 دقیقه در رادیو ایران به جنایات رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

این برنامه ضمن بررسی جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی، اهمیت حضور مسلمانان به منظور حمایت از فلسطینی‌‌ها در روز جهانی قدس را در گفت‌وگو با سیدمحمدرضا آیت‌اللهی، دبیرکل جمعیت دفاع از مردم فلسطین و مهدی شکیبایی، کارشناس مسائل سیاسی مورد تحلیل قرار می‌دهد. همچنین برنامه موج روز امروز ساعت 11 و 15 دقیقه در رادیو ایران موضوع طرح رونق اقتصادی دولت و خروج غیرتورمی از رکود اقتصادی را در گفت‌وگو با محمدرضا پورابراهیمی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار می‌دهد.

قیام سی تیر به روایت عبدخدایی

برنامه نگاشته‌ها و انگاره‌ها امروز در رادیو فرهنگ به واقعه سی تیر می‌پردازد.

این برنامه به سردبیری و تهیه‌کنندگی امیررضا راز و اجرای رضا کاشفی، کاری از گروه تاریخ و سیاست رادیو فرهنگ است که امروز ساعت 11 و 30 دقیقه میزبان محمدمهدی عبدخدایی است و او درباره ابعاد واقعه سی تیر صحبت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها