شهریار بحرانی از تصویر پیامبران در قاب می‌گوید

غربی‌ها از تفکر ما می‌ترسند

شبکه‌های مختلف تلویزیون برای لیالی قدر و ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع) پخش فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن ویژ‌ه‌ای را در جدول پخش خود قرار داده‌اند که از میان آنها می‌توان به فرشتگان قصاب، نورا، بچه‌های خانواده من، شیر سفید، مریم مقدس، در همین نزدیکی، درست شبیه پدرم، رسم عاشقی، اولین تکیه‌گاه و... اشاره کرد.
کد خبر: ۶۹۶۹۷۳
«مریم مقدس» برای لیالی قدر

شبکه یک

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، هم‌دلشدگان

شنبه: ساعت 16، فرشتگان قصاب

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم تلویزیونی «هم‌دلشدگان» به کارگردانی علیرضا اتفاقیان، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.امید زندگانی، بهزاد رحیم‌خانی، هما خاکپاش، آزاده مهدی‌زاده و نازآفرین کاظمی دراین فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «فرشتگان قصاب» به کارگردانی سهیل سلیمی، شنبه ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود. دارین حمزه، ستاره پسیانی و محمدرضا غفاری بازیگران اصلی این فیلم هستند.

شبکه دو

امروز: ساعت 8، نورا/ ساعت 14 و 30 دقیقه، ‌بچه‌های خانواده من

فردا: ساعت 8، شیر سفید/ ساعت 16 و 30 دقیقه، مریم مقدس

شنبه: ساعت 16 و 30 دقیقه، لالایی برای بیداری

فیلم سینمایی «نورا» به کارگردانی محمود شولیزاده، امروز ساعت 8 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «‌بچه‌های خانواده من» به کارگردانی جو بایر هم امروز ساعت 14 و 30 دقیقه در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «شیر سفید» به کارگردانی میشل سوان هم فردا ساعت 8 به نمایش درمی‌آید.جیمی بارتلت و جان کانی در این فیلم بازی می‌کنند. فیلم تلویزیونی «مریم مقدس» به کارگردانی شهریار بحرانی، فردا ساعت 16 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد. شبنم قلی‌خانی، پرویز پورحسینی، محمد کاسبی و جعفر دهقان در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «لالایی برای بیداری» به کارگردانی سیروس مقدم، شنبه ساعت 16 و 30 دقیقه از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. بیژن امکانیان و چکامه چمن‌ماه در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: ساعت 10 و 30 دقیقه، ملاقات در جاده

فردا: ساعت 10 و 30 دقیقه، در همین نزدیکی/ ساعت 23 و 30 دقیقه، تا افطار چیزی نمانده

شنبه: ساعت 11، روزی که می‌آید

فیلم تلویزیونی «ملاقات در جاده» به کارگردانی نعیم بزازعطایی، امروز ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. علی دهکردی، لیلا زارعی و امیر آقایی در این اثر بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «در همین نزدیکی» به کارگردانی راما قویدل، فردا ساعت 10 و 30 دقیقه در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است. پرویز پورحسینی، پرستو گلستانی، پیام دهکردی، رسول نجفیان، بهناز جعفری، شاهین انصارین، بتول ابراهیمی و سمیر وزیریان در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «تا افطار چیزی نمانده» به کارگردانی حامد حسینی، فردا ساعت 23 و 30 از شبکه سه پخش خواهد شد. عبدالرضا اکبری، فرشید زارعی‌فر، مهران رجبی، سودابه بیضایی، ساناز سماواتی، مهدی صباعی، علی شب‌خیز، مهدی پورکیان، پدرام صنعتی و فرحناز منافی‌ظاهر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «روزی که می‌آید» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی، شنبه ساعت 11 از شبکه سه به نمایش درمی‌آید.داستان این فیلم با بازی ستاره اسکندری، بابک حمیدیان و شبنم مقدمی، سه قصه را به موازات یکدیگر در مورد نگهبان زندان، زندانی و شخصی که از خانه‌اش دزدی شده روایت می‌کند.

شبکه چهار

فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، تاکسی جهنمی

شنبه: ساعت 11، وزنه‌های بی‌وزن

فیلم سینمایی «تاکسی جهنمی» به کارگردانی کیبولسکی، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما4» از شبکه چهار پخش می‌شود. پاول دیلون و تیم امبل در فیلم سینمایی تاکسی جهنمی محصول سال 1997 آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «وزنه‌های بی‌وزن» به کارگردانی مجید شیخ انصاری هم برای پخش در روز شنبه ساعت 11 در نظر گرفته شده است.

شبکه تهران

امروز: ساعت 14 و 45 دقیقه، رسم عاشقی

فردا: ساعت 9، مومو‌/‌ ساعت 14 و 45 دقیقه، رسم عاشقی

شنبه: ساعت 14 و 45 دقیقه، رسم عاشقی

قسمت اول فیلم تلویزیونی «رسم عاشقی» به کارگردانی سعید سلطانی، امروز ساعت 14 و 45 دقیقه، قسمت دوم آن فردا و قسمت سومش نیز شنبه در همین ساعت از شبکه تهران پخش خواهد شد.سروش صحت، لاله اسکندری و مینا جعفرزاده در فیلم تلویزیونی رسم عاشقی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مومو» به کارگردانی آتالی تسدیکن، فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود.الیف بلبل، مهمت بلبل و مته دون مظر در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

شبکه شما

امروز: ساعت 24، خاطره گمشده

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، همپای آب

شنبه: ساعت 13 و 30 دقیقه، چشمان اسماعیل

فیلم تلویزیونی «خاطره گمشده» امروز ساعت 24 از شبکه شما پخش می‌شود. این فیلم تولید مرکز استان گلستان است.

فیلم تلویزیونی «همپای آب» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد و محمدرضا شریفی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما به نمایش در می‌آید.

این فیلم درباره روستایی است که دچار بحران آب شده و تنها راه آبرسانی به روستا مسیری است که منطقه جنگی محسوب می‌شود و گروه تفحص در آن مشغول کار هستند و مشکلاتی در‌این راه به وجود می‌آید.

مجید حاجی‌زاده، لیلا بلوکات، محمود مقامی و حسن اسدی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «چشمان اسماعیل» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار و تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور، شنبه ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

شبکه آموزش

فردا: ساعت 10 صبح، اولین تکیه‌گاه

شنبه: ساعت 10 صبح، داستان دوست

فیلم تلویزیونی «اولین تکیه‌گاه» به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی، فردا ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.داستان فیلم با بازی علی سلیمانی، لاله اسکندری و مریم کاویانی درباره تصویر درست تلاش‌های یک زن برای نجات فرزند بیمارش است.

فیلم تلویزیونی «داستان دوست» به کارگردانی سعید عقیقی، شنبه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش پخش می‌شود. آهو خردمند، مهدی احمدی، لیلا زارع و فرخ نعمتی در فیلم تلویزیونی «داستان دوست» بازی کرده‌اند.

شبکه پویا

امروز: ساعت 21، فرمانروایان مقدس (سموئیل نبی)

شنبه: ساعت 13 و 30 دقیقه، نذریاب/ ساعت 21، فرمانروایان مقدس (طالوت)

انیمیشن «فرمانروایان مقدس (سموئیل نبی)» امروز ساعت 21 از شبکه پویا پخش می‌شود. انیمیشن «نذر ناب» برای پخش در روز شنبه ساعت 13 و 30 دقیقه در نظر گرفته شده است. انیمیشن «فرمانروایان مقدس (طالوت)» هم شنبه ساعت 21 از شبکه پویا پخش می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های «لمس یک ستاره»، «بگذار گریه کنم»، «دیگری»، «براده‌های خورشید» و «قطار سریع‌السیر فون‌رایان» فردا و «مو مو»، «واکسی»، «زخم شانه حوا»، «آتش در خرمن» و «بالاترین پیشنهاد» شنبه در ساعت 15 ،17، 19، 21 و 23 در جدول پخش این شبکه گنجانده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها