تولید سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی همچنان ادامه دارد و بجز بازیگران اصلی، مهشاد مخبری و حشمت آرمیده به عنوان بازیگر مهمان مقابل دوربین رفته‌اند.
کد خبر: ۶۹۴۸۰۱
وبلاگ‌نویسی شقایق دهقان ادامه دارد

تصویربرداری این سریال پس از تعطیلات نوروز امسال در خانه‌ای در منطقه مرزداران تهران آغاز شد. این مجموعه در هر قسمت یک داستان مستقل را روایت می‌کند و شش شخصیت اصلی دارد که نقش آنها را شقایق دهقان، فریبا جدی‌کار، امیررضا دلاوری، پردیس احمدیه، محمود بهروزیان و علی عامل‌هاشمی بازی می‌کنند. شقایق دهقان در این سریال نقش شیوا را بازی می‌کند که یادداشت‌های روزانه‌اش را در یک وبلاگ می‌نویسد و تجربیاتش را در اختیار خوانندگان این وبلاگ قرار می‌دهد.

مخاطبان وبلاگ شیوا خاطرات و تفکرات او را می‌خوانند و نظراتشان را با او در میان می‌گذارند. شیوا در رشته روان‌شناسی تحصیل کرده و از آنجا که امکان تاسیس یک مطب مشاوره را ندارد، از این امکان مجازی نهایت بهره را می‌برد.

در هر قسمت از مجموعه یادداشت‌های یک زن خانه‌دار یک داستان روایت می‌شود و همه داستان‌ها در آپارتمانی رخ می‌دهد که محل زندگی افراد متعددی است.

اسماعیل عفیفه درباره داستان‌های هر قسمت از این سریال گفت: عده زیادی از طریق یادداشت‌های این زن خانه‌دار با ماجراها و تجربه‌هایی که برایش پیش می‌آید، آشنا می‌شوند و حتی راه‌حل‌های متعددی هم پیشنهاد می‌دهند. ارتباط این زن با مخاطبانش در دنیای مجازی و این نوع ارتباط که قبلا در سریال‌های تلویزیونی با این دیدگاه طرح و بررسی نشده، روایت‌های جذابی را رقم می‌‌زند.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: فیلمنامه این سریال را گروهی از نویسندگان به سرپرستی علیرضا کاظمی‌پور نوشته‌اند و گرچه بهانه ما در این سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار در دنیای مجازی است و به کاربردهای اینترنت می‌پردازیم، اما مسائل انسانی و ارتباط‌های خانوادگی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اسماعیل عفیفه درباره روند تولید این سریال گفت: این روزها مشغول تصویربرداری اپیزودی به نام دوست هستیم که حشمت آرمیده به‌عنوان بازیگر مهمان در آن حضور دارد. تعداد بازیگران مهمان در این سریال زیاد نیست و تاکنون مهشاد مخبری دیگر بازیگر مهمانی است که در اپیزود کیمیا بازی کرده است.

به گفته این تهیه‌کننده تاکنون 35 درصد تصویربرداری انجام شده است و این کار تقریبا تا چهار ماه دیگر ادامه دارد.

عفیفه تاکید کرد: سریال یادداشت‌های یک زن خانه دار در 45 قسمت تولید می‌شود و برنامه تصویربرداری مدتی به‌دلیل فوت همسر مسعود کرامتی متوقف بوده است. یادداشت‌های یک زن خانه‌دار یکی از سریال‌های آپارتمانی تلویزیون است که همه ماجراهایش در یک ساختمان مسکونی رخ می‌دهد و از این بابت می‌توان آن را با خانه سبز مقایسه کرد، با این تفاوت که در یادداشت‌های یک زن خانه‌دار مسائل روز جامعه مطرح می‌شود. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها