شقایق دهقان «بازیگر سریال‌های طنز» معتقد است تلویزیون در شرایطی به سر می‌برد که حضور و ورود نیروهای تازه نفس و جدید در حوزه طنز نیاز دارد.
کد خبر: ۶۶۱۵۰۶
شقایق دهقان: چهره های طنز تکراری شده اند

«شقایق دهقان» گفت: این روزها مشغول بازی در سریال سروش صحت هستم با نام شمعدونی هستم که قرار است در ایام نوروز از شبکه سه سیما به روی آنتن برود.

وی ادامه داد: این روزها کارگردان‌ها برای انتخاب بازیگر در نقش‌های طنز با مشکل مواجه هستند چون اکثر چهره‌ها تکراری شده‌اند. ورود نیروهای جدید به طنزهای تلویزیونی لازم است و معتقدم باید تلویزیون فضا را برای حضور این نیرو ها باز کند.

وی اظهارداشت: در هر وادی حضور چهره‌های جدید می‌تواند به نقطه قوت تبدیل شود چرا که چهره‌های جدید با خود ایده و فکر نو هم دارند و این باعث پیشرفت کار می‌شود. به عقیده من تلویزیون باید هر سال یک گروه تازه نفس معرفی کند. مثل سال‌های پیش که ساعت خوشی‌ها آمدند یا بعدها که تعدادی با سیب خنده معرفی شدند.

دهقان تصریح کرد: مدتی حضور گروه‌های جدید به فراموشی سپرده شد، اما طی این سال‌های اخیر عملکرد تلویزیون بد نبوده است. چند سال پیش گروهی با خنده بازار آمدند و امسال هم دیدم گروه تازه نفسی با کاری به نام کرکره در شبکه سه برنامه داشتند. به دلیل سفری که داشتم چند قسمت ابتدایی را دیدم و به نظرم کار بدی نیامد. این گروه راه متفاوتی به نسبت خنده بازار انتخاب کرده بودند و به سراغ سوژه‌های اجتماعی رفته بودند که این فکر بدی نبود.

وی در پایان گفت: امیدوارم تلویزیون اجازه ادامه کار را به گروه‌های جوانی همچون کرکره بدهد تا جدا از اینکه گروه‌های مختلف برنامه ساز بتوانند کار کنند از این طریق تنوع هم در کارها زیاد شود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها