گفت‌وگو با طراح دکور برنامه علیخانی

ایده‌ی دکور فضایی «ماه عسل» از کجا آمد؟

1700 کیلوگرم آهن هر روز بالا و پایین می‌رود

دکور «ماه عسل» جعبه ای جواهر نشان است

پیمان قانع طراح دکور ویژه برنامه «ماه عسل» گفت: نمی خواستم دکور برنامه کلیشه ای به نظر برسد. زیرا در اکثر دکورهایی که برای برنامه‌های ماه رمضان زده می شود، غالبا از رنگ های سفید و فیروزه ای استفاده می شود.
کد خبر: ۶۹۳۴۵۰
دکور «ماه عسل» جعبه ای جواهر نشان است

پیمان قانع طراح دکور برنامه تلویزیونی «ماه عسل» درباره دکور امسال این برنامه را به جعبه جواهری تشبیه کرد و گفت: دکور امسال برنامه مانند یک جعبه جواهر است که مهمانان به مثابه جواهرهایی ارزشمند درون آن قرار می گیرند.

وی ادامه داد: بخشی از زیبایی و جذابیت دکور به ساخت و ساز آن برمی گردد. ماه عسل برنامه ای خاص و مورد توجه است، از مهمانانی خاص بهره می برد و مانند همه ویژگی های آن دکور آن هم باید شکل و شمایلی خاص داشته باشد. به نظر من همین که دکور برنامه مکانیکی است و باز و بسته می شود، خود نوعی چالش برای ما به دنبال دارد که از آن استقبال هم می کنیم. تصور کنید 1700 کیلوگرم آهن هر روز بالا می رود و پایین می آید. در حالی که ما بسیار راحت می توانستیم یک تیرآهن را آورده، خم کرده و جوش دهیم و دکور به این ترتیب شکل داده می شد.

قانع با تاکید بر نکات ایمنی رعایت شده در اجرای دکور افزود: حرکت سقف به پایین، ممکن است برای مهمانان جالب و کمی برایشان عجیب به نظر برسد، اما همه نکات ایمنی برای دکور در نظر گرفته شده است.

وی درباره طرح دکور توضیح داد: خود من نمی خواستم دکور کلیشه ای به نظر برسد. زیرا می بینیم که در اکثر دکورهایی که برای برنامه‌های ماه رمضان زده می شود، غالبا از رنگ های سفید و فیروزه ای استفاده می کنند اما دکور امسال تنها به واسطه چراغ هایی که پشت آن است با سال قبل شباهت دارد و طرحی جدید در ماه عسل تجربه می شود.

ویژه برنامه افطار ماه عسل هر شب ساعت 19:00 به تهیه کنندگی و با اجرای احسان علیخانی از شبکه سه سیما پخش می شود. (روابط عمومی شبکه سه سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها