برنامه ماه عسل امسال موضوعات مختلفی را با حضور مهمانان متفاوت طرح و بررسی می‌‌کند که از میان آنها می‌توان به مناعت طبع، ‌دوستی‌های ماندگار، خوش‌شانسی و بدشانسی، فراموشی و... اشاره کرد.
کد خبر: ۶۹۰۲۳۰
مادر مبتلا به ایدز امشب مهمان «ماه عسل» می‌شود

احسان علیخانی امسال هم صندلی برنامه ماه عسل را در اختیار آدم‌هایی قرار می‌‌دهد که قصه زندگی‌شان شاید شبیه زندگی دیگران است، اما نحوه برخورد آنها با این قصه‌ها و ماجراها به شکلی است که از آنها آدم‌های متفاوتی ساخته است.

علیخانی شرط نشستن روی صندلی ماه عسل و تعریف کردن سرنوشت را صداقت گذاشته است. گروه تحقیق و پژوهش این برنامه به سرپرستی مریم نوابی‌نژاد همه ایران را گشته‌اند و آدم‌هایی را پیدا کرده‌اند که در ظاهر آدم‌های معمولی هستند، اما سرنوشت عجیبی دارند یا در مقطعی با موضوعی رو‌به‌رو شده‌اند که در نوع خود بی‌نظیر است.

مهمانان برنامه ماه عسل از همه اقلیم‌های ایران انتخاب شده‌اند از شمال تا جنوب از کویر تا دریا. گروه سازنده ماه عسل با همه مهمانانی که در این برنامه حضور پیدا خواهند کرد، صحبت کرده‌اند و از بخشی از زندگی آنها فیلم مستند هم ساخته‌اند اما روند گفت‌وگوی علیخانی با مهمانان قابل پیش‌بینی نیست و سوال‌ها و جواب‌هاست که شکل و ساختار گفت‌وگو را پیش می‌برد.

دیروز طبق روال یکی‌ دو ساله اخیر برنامه ماه عسل که جمع‌بندی برنامه سال گذشته یا بازگو کردن قصه آدم‌هایی را به نمایش می‌گذارد که داستان زندگی آنها یا ناتمام مانده یا به سرانجام رسیده، مادر شهید ایرج خرم‌‌جاه به برنامه ماه عسل آمد. مادری که بعد از سال‌ها محل دفن واقعی پسرش را که در همدان بود به‌واسطه برنامه ماه عسل پیدا کرد. سال گذشته جعفر زمردیان به برنامه ماه عسل آمد و گفت که سال‌ها اسیر بوده، اما در زمان اسارت یک نفر دیگر به جای او به عنوان شهید معرفی شده و به خاک سپرده شده است. این اتفاق باعث شد تا مادر شهید خرم‌جاه پسر شهیدش را بعد از سال‌ها پیدا کند.

مهمان دیگر برنامه ماه عسل دیشب، محمدطاها بود که سال گذشته زن و شوهری که فرزند نداشتند او را ربوده بودند اما وقتی پدر و مادر محمد طاها به برنامه ماه عسل آمدند و از فراغ فرزندشان گفتند، سارقان تحت‌تاثیر قرار گرفتند و محمدطاها را به خانواده‌اش برگرداندند.

امشب هم تعدادی از مهمانان سال گذشته که زندگی خاصی داشتند بار دیگر به برنامه ماه عسل می‌آیند تا ادامه قصه خود را برای مردم بازگو کنند. یکی از آنها خانم جوانی بود که سرطان داشت اما دوست داشت که مادر شود او اکنون مادر شده و به برنامه ماه عسل می‌آید تا برای مردم بگوید در این یک سال چگونه با مشکلات مواجه شده و موفق شده بر آنها غلبه کند. مهمان دیگر برنامه امشب ماه عسل مادری مبتلا به ایدز است که سال گذشته با دو فرزندش به برنامه ماه عسل آمد. امشب او هم ادامه داستان خود را برای بینندگان ماه عسل بازگو خواهد کرد. نمایش چند فیلم مستند و گفت‌وگو با برخی از مهمانان ماه عسل سال گذشته بخش‌های مختلف برنامه امشب را شکل می‌دهد. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها