داعش:شیعیان و سنی ها کافرند مگر اینکه توبه کنند

به گزارش پایگاه خبری «الغد پرس» در عراق، یکی از والیان گروه تروریستی داعش که به دام نیروهای امنیتی عراق افتاده است گفت:« از نگاه ما فقط وهابی ها در امانند.»
کد خبر: ۶۹۲۵۱۵
داعش:شیعیان و سنی ها کافرند مگر اینکه توبه کنند

این فرد که به عنوان والی منطقه مکیشیفه در تکریت منصوب شده بود پس از بازداشت در گفتگو با یکی از خبرنگاران گفت:«دولت اسلامی( داعش) اگر بتواند بغداد را تصرف کند اهل سنت، شیعیان، کردها و اتباع دیگر مذاهب و طوایف موجود دراین شهر را نابود خواهد کرد. هدف تشکیل خلافت اسلامی به پایتختی بغداد است و باتشکیل این دولت مظاهر شرک و بت پرستی از بین خواهد رفت.»

این فرد در پاسخ به این سئوال که چگونه دم از شرک و بت پرستی می زنید در حالی که از بغداد صدای اذان شنیده می شود و اهالی این شهر نماز می خوانند، گفت:« اولین معبد شرک در کاظمین یعنی قبر (امام) کاظم (ع)است و دیگری قبر ابو حنیفه نعمان است.»

وی در پاسخ به این سئوال که ابوحنیفه النعمان پیشوای میانه روها در اسلام است گفت:« اینگونه نیست، او پیشوای بدعت گزاران است. هر فرد عراقی که پیرو روش سلفیان نباشد یعنی پیرو روشی که شیخ محمد بن عبدالوهاب بنیان نهاد نباشد کافر است.»

این عضو داعش افزود:« شیعیان و سنی ها کافرند مگر اینکه توبه کنند و با ابو عمر البغدادی بیعت نمایند. اگر اینگونه نباشد سازمان دولت اسلامی همه عراقی ها اعم از شیعه، سنی، مسیحی ، ایزدی، مندائی، سکولار، ملی گرا و حتی بعثی ها را خواهند کشت.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
۰
۰
داعش یعنی انسانها عصر حجر
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
۰
۰
این گروه مشرك و دست پرورده انگلیس و صهیونیست هستند. قطعا مبارزه با گروه داعش و مرگ در این راه فیض عظیم است.

نیازمندی ها