نتایج کالبدشکافی و بررسی‌های دادستانی فلسطین نشان می‌دهد که محمد ابوخضیر، نوجوان فلسطینی به طرز فجیعی به قتل رسیده است.
کد خبر: ۶۹۲۲۷۸

به گزارش فارس، نتایج کالبدشکافی و بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد قاتلان این نوجوان شانزده ساله فلسطینی، وی را در حالی که زنده بوده به آتش کشیده‌اند.

محمد العویوی، دادستان فلسطین در این مورد گفته است: عامل مرگ عوارض ناشی از سوختگی‌ بوده است. بنا بر اعلام پزشک پرونده، در مجاری تنفسی ابوخضیر خاکستر و آثار سوختگی مشاهده شده که این نشان می‌دهد وی در زمانی به آتش کشیده شده که هنوز زنده بوده است.

پزشکان اعلام کرده‌اند سوختگی به حدی شدید بوده که بیش از 90 درصد سطح بدن وی را پوشانده است.

صابر العلول، مدیر موسسه پزشکی قانونی فلسطینیان، تاکید کرد کالبدشکافی این نوجوان فلسطینی از سوی پزشکان قانونی اسرائیل در تل‌آویو صورت گرفته است.

محمد ابوخضیر هفته گذشته به دست گروهی از شهرک‌نشینان در شرق بیت‌المقدس ربوده و ساعتی بعد جسد سوخته وی در جنگل‌های اطراف پیدا شد.

با وجود آن‌که فیلم زمان ربایش وی وجود دارد، مقامات رژیم‌ صهیونیستی همچنان در این‌که این قتل به دست شهرک‌نشین‌ها صورت گرفته، ابراز تردید می‌کنند.

از سوی دیگر، پس از آن‌که مراسم تشییع جنازه این نوجوان در روز جمعه به صحنه درگیری میان فلسطینی‌ها و نیروهای صهیونیست تبدیل شد، این درگیری‌ها به دیگر مناطق نیز کشیده شد.

در همین زمینه، لوبا سمری سخنگوی پلیس اسرائیل اعلام کرد اعتراضات روز گذشته به شهرهای شمال فلسطین اشغالی کشیده شد. گفته می‌شود معترضان لاستیک خودروها را به آتش کشیدند و به سوی پلیس اسرائیل سنگ و بمب‌های آتش‌زا پرتاب کردند. پلیس اسرائیل نیز به سوی معترضان گاز اشک‌آور و نارنجک پرتاب و بیش از 20 نفر را بازداشت کرد. در بحبوحه این اتفاقات، برخی اخبار از ربوده شدن یک اسرائیلی دیگر حکایت دارد.

بنا بر گزارش پایگاه خبری فلسطین ‌الیوم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند روز گذشته سه جوان در حالی که صورت خود را پوشانده بودند یک دختر اسرائیلی را در منطقه حولون واقع در جنوب یافا، به زور سوار خودرویی کرده و از محل متواری شده‌اند.

براساس این گزارش، چند ساعت بعد این خودرو بدون سرنشین در منطقه حولون کشف شد. پس از آن بود که تعداد زیادی از نیروی پلیس رژیم صهیونیستی همراه یک بالگرد پلیس در حال جستجو برای پیدا کردن اثری از فرد گمشده هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها