آیت الله سیستانی:

عدم توافق در پارلمان عراق تاسف آور است

نماینده آیت الله سیستانی که به نیابت از او خطبه های نماز جمعه کربلا را ایراد می کند از عدم اجماع روز سه شنبه در پارلمان عراق برای تشکیل دولت جدید انتقاد کرد و آن را شکست تاسف آور خواند.
کد خبر: ۶۹۱۸۰۴
عدم توافق در پارلمان عراق تاسف آور است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویترز، احمد الصافی نماینده آیت الله سیسانی در خطبه های نماز جمعه کربلا گفت: روز سه شنبه اولین جلسه پارلمان برگزار شد و مردم امیدوار بودند که این نشست شروع خوبی برای این مجلس در التزام آن به نص قانون اساسی باشد.

وی افزود: اما بعد از برگزاری این نشست، رییس پارلمان و معاونانش انتخاب نشدند که این شکستی تاسف آور بود.

مرجع عالی شیعیان عراق مجددا بر لزوم تسریع در تشکیل دولت و خروج از بحران موجود تاکید کرد.

وی افزود: همه باید در قبال مسئولیت بزرگی که بر عهده دارند، پاسخگو باشند و در تشکیل دولتی که در چارچوب قانون و مورد قبول همه باشد تسریع کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
داود
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
۰
۰
من چقدرآرزو دارم كه ای كاش مردم عراق دلشان را صاف می كردنند و خود را از بی تدبیری نجات می دادنند و لبیك به مقام مرجعیت عالی عراق می دادنند و ایشان را به رهبری عراق بر می گزیدنند و در ادامه می دیدنند كه دارای یك كشور یكپاچه و دولت واحد و استقلال و عزت و شرف خود را پیدا می كردنند آیا می شود كه بعضی گروها دست از لذات دنیا و مقام و منصب ها بردارنند و خود و نسل آینده خود را در عراق با عزت و آبرو كنند و تا میدان عراق را آشفته می بینند دم از جدایی نزنند

نیازمندی ها